Η αποτίμηση της ικανοποίησης των φοιτητών είναι βασικής σημασίας για κάθε τριτοβάθμιο ίδρυμα, διότι
συμβάλει στη βελτίωση της εσωτερικής οργάνωσής του και ενδυναμώνει την εικόνα του, προκειμένου να
ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις προσδοκίες των φοιτητών του. Η εργασία αυτή παρουσιάζει μια
πρωτότυπη μελέτη, η οποία μετρά την ικανοποίηση των φοιτητών του Τμ. Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας
από ένα μάθημα του προγράμματος σπουδών. Τα δεδομένα της δημοσκόπησης επεξεργάστηκαν με ένα
σύνολο ισχυρών μεθόδων ποιοτικής ανάλυσης παλινδρόμησης. Τα πιο σημαντικά αποτελέσματα
επικεντρώνονται στον προσδιορισμό των ισχυρών και αδύνατων σημείων των παραμέτρων ποιότητας του
μαθήματος, σύμφωνα με τη μεθοδολογία MUSA. Τέλος, συμπεριλαμβάνονται προτάσεις για τη βελτίωση
της ποιότητας και απόδοσης του συγκεκριμένου μαθήματος.
The achievement of students’ satisfaction is of vital importance for every higher education institution,
because it promotes its internal organization and strengthens its image in order to meet the expectations
and needs of students. This paper presents an original study that measures the students' satisfaction in a
course of an Informatics Department in Greece. A set of powerful ordinal regression methods has been
applied on a survey database. The most important results focus on the determination of the weak and
strong points of the course, according to the MUSA methodology. Suggestions for the quality improvement
of course’s quality parameters are also included.