Accounting education research indicates that the approach to learning is a significant factor affecting the quality of learning. This is the first study undertaken in Greece examining the approaches to learning adopted by accounting and management students in their study of financial accounting. Data regarding deep and surface approaches to learning were collected from business students studying at two Greek ATEIs using the Revised Two Factor Study Process Questionnaire (R-SPQ-2F). At the same time various attitudinal variables were taken into account. Finally, factors such as gender, educators and departments are specifically considered in this study.
H ερευνα στη Λογιστική εκπαίδευση έδειξε ότι η προσέγγιση στη μάθηση είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει το ποιοτικό αποτέλεσμα της μάθησης. Αυτή είναι η πρώτη μελέτη που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα εξετάζοντας τις προσεγγίσεις στη μάθηση που υιοθετούνται από τους σπουδαστές τμημάτων Λογιστικής και Διοίκησης επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της μελέτης της Χρηματοοικονομικής Λογιστικής. Στοιχεία σχετικά με τη βαθιά και επιφανειακή προσέγγιση στη μάθηση συγκεντρώθηκαν από σπουδαστές που φοιτούν σε δύο Ελληνικά Τεχνολογικά Ιδρύματα, χρησιμοποιώντας το Revised Two Factor Study Process Questionnaire (R-SPQ-2F). Επίσης, ποικίλες μεταβλητές της συμπεριφοράς καθώς και παράγοντες όπως το γένος, οι καθηγητές, το τμήμα σπουδών συμπεριλήφθηκαν στη εξέταση των διαδικασιών μάθησης τής Χρηματοοικονομικής Λογιστικής.