Περίληψη: Στόχος του άρθρου αυτού είναι να εξετάσει ορισμένα βασικά ζητήματα που
ανακύπτουν από τη δημόσια συζήτηση γύρω από τον κοινωνικό ρόλο της
Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τη σχέση τους με την ελληνική πραγματικότητα.
Η αποδοχή και αναγνώριση των προβλημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
και ιδιαίτερα της τουριστικής και της εκπαίδευσης φιλοξενίας, ενδέχεται να
συμβάλει στην ανάπτυξη κοινωνικά αποτελεσματικών προγραμμάτων σπουδών.
Abstract: The aim of this article is to examine certain outstanding themes related to the debate on the social role of Tertiary Level Education and their relationship to the Greek environment. The acceptance and recognition of Tertiary Education’s problems and those related to Tourism and Hospitality Education in particular, may contribute to the development of social effective programmes of study.