Περίληψη:
Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα περιβάλλον έντονου
ανταγωνισμού.Σε περιπτώσεις που η προσφορά ξεπερνάει την ζήτηση ο
ανταγωνισμός είναι ακόμα εντονότερος. Είναι διαπιστωμένο από τους
ανθρώπους του ξενοδοχειακού χώρου, ότι για να μπορέσουν οι ξενοδοχειακές
επιχειρήσεις να κατέχουν μία ισχυρή θέση στην αγορά και να αποκτήσουν
συγκριτικό πλεονέκτημα, θα πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους στις
ανάγκες των πελατών τους και την όσο δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίησή τους
μέσα από την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών.
Abstract:Hotels are activated in an environment of intense competition.In cases where
the offer exceeds the demand,the competition is still more intense. It is realized
from hotel industry employees,that in order hotels prossess a powerfull place in
the market and acquire a comparative advantage,it will be supposed they focus
their attention in the needs of their customers and as long as possible their
bigger satisfaction through the offer of qualitative services