Η μετάβαση της κοινωνίας και της οικονομίας μας από τη βιομηχανική εποχή στην εποχή της πληροφορίας αποτελεί πλέον γεγονός αυταπόδεικτο. Η πληροφορία αποτελεί πηγή ιοχύος και επιζητείται από όλους και στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
Η αξία της πληροφορίας στη Νέα Οικονομία εκφράζεται μέσω των αλλαγών στις προτιμήσεις των επενδυτών όπου το ενδιαφέρον τους στρέφεται πλέον σε διαφορετικές επιχειρήσεις από ότι στην Παλαιά Οικονομία. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι επιχειρήσεις όπως η General Motors ή η Ford αποτιμώνται στο ένα δέκατο ή στο ένα πέμπτο της αξίας εταιρειών όπως η Microsoft, η Amazon.com, ή η Cisco που δραστηριοποιούνται άμεσα ή έμμεσα στο χώρο της παραγωγής, της επεξεργασίας και της μεταβίβασης της πληροφορίας. Η πληροφορία και η επικοινωνία είναι οι κεντρικοί πυλώνες της Νέας Οικονομίας η οποία στηρίζεται πλέον στην ταχύτητα παραγωγής και διανομής της πληροφορίας προς την πραγματική ή εν δυνάμει πελατεία της. Η ανάγκη για αύξηση της ταχύτητας στη λήψη αποφάσεων σε συνδυασμό με την παράλληλη αύξηση του αριθμού και της πολυπλοκότητας των παραγόντων που επηρεάζουν τη £ήψη των αποφάσεων, καθιστούν σήμερα την επικοινωνία κεντρικό άξονα της αποτελεσμαπκότητας μιας επιχείρησης, Η επιχειρησιακή επικοινωνία πραγματοποιείται για διάφορους λόγους, εκούσια ή ακούσια, με οριζόντια ή κάθετη κατεύθυνση, επίσημα ή ανεπίσημα και προς το εσωτερικό ή το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. Καθοριστικής σημασίας παράγοντες για την αποτελεσματική επικοινωνία μιας επιχείρησή αποτελούν η οργανωτική δομή, η κουλτούρα της επιχείρησης, οι αξίες του μάνατζμεντ, η αποτελεσματική αξιοποίηση της υπάρχουσας τεχνολογίας, ή η κατάλληλη αναβάθμισή της και τέλος η εκπαίδευση του προσωπικού όλων των βαθμιδών της επιχείρησης και η ευαισθητοποίηση τους σε θέματα που μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα της επικοινωνίας και κατ' επέκταση την απόδοση της επιχείρησης.