Περίληψη:Η παρούσα δημοσίευση έχει ως θέμα την ανάλυση των στρατηγικών, μεθόδων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται από τους Βρετανούς Tour Operators (Τ.Ο.) για την προβολή της Κρήτης ως τουριστικού προορισμού. Η προσέγγιση του θέματος πραγματοποιείται μέσω των καταλόγων προϊόντων και τιμών (μπροσούρων) των Τ.Ο., σε συνδυασμό με προσωπικές συνεντεύξεις σε πρό-σωπα-κλειδιά.
Αρχικά οριοθετούνται οι δραστηριότητες των Τ.Ο. στα πλαίσια λειτουργίας του διεθνούς τουρισμού, αναδεικνύοντας το ρόλο τους. Έπεται η προσέγγιση και ανάλυση του οργανωμένου ταξιδιού και της μπροσούρας ως το βασικό εργαλείο παραγωγής και διάθεσης των τουριστικών προϊόντων. Τα βασικά αποτελέσματα που προέκυψαν από τη πραγματοποιηθείσα έρευνα, με βάση τη μεθοδολογία της ανάλυσης μάρκετινγκ, επέτρεψαν να προσδιορίσουμε τα κύρια συστατικά στοιχεία της πολιτικής προβολής και της στρατηγικής προώθησης και εμπορίας των Βρετανών Τ.Ο. σε σχέση με την Κρήτη, το σημαντικότερο Ελληνικό τουριστικό προορισμό.
Abstract:
The marketing strategies, methods and techniques implemented by the British Tour Operators (T.O.) in promoting Crete’s Island constitute the paper’s topic.
The issue has been approached using the information extracted from the brochures and the personal interviews with key persons. The T.O’s production and promotional activities are placed into the international tourism’s operational framework, highlighting their role and the brochure is considered as the main tool of tourist products’ production and distribution. The marketing research that we have carried out was aiming at determine the key elements of the T.O’s policy and strategy. The research’s findings have contributed to identify the components of their marketing policy and promotional strategy concerning Crete, which is the main Greek tourism destination.