Η μεν Τεχνική Εκπαίδευση στην Ελλάδα ανεπτύχθη μετά το 1960 (επιτροπή παιδείας 1958) ενώ η Τεχνολογική μετά το 1970 (ίδρυση των KATE). Οι λόγοι προήλθαν από την ανάγκη στήριξης τόσο της εκβιομηχάνισης της χώρας, όσο και γενικότερα του εκσυγχρονισμού της.
Στην εισήγηση εκτιμώνται ,με χρήση στατιστικών πακέτων, σε ένα δείγμα 700 επιχειρήσεων, οι οποίες απασχολούσαν το 7% του συνολικού εργατικού δυναμικού της χώρας, οι συμπεριφορές τους στην ζήτηση προσωπικού1^ (ανάλογα με το επίπεδο κατάρτισης, φύλου, ηλικίας κ.λπ.), όσο και η σχέση που είχαν αυτές με τα ΤΕΙ τις χώρας. Φαίνεται ότι πέραν της προόδου που έχει συντελεστεί ο κόσμος τιον επιχειρήσειον κρατά αποστάσεις από τις συνεργασίες με τα ΤΕΙ της χώρας, θεωρώντας ότι το επίπεδο γνώσεων που παρέχουν αυτά είναι σχετικά περιορισμένο, αφού τα προγράμματα σπουδών τους είναι μάλλον ανεπαρκή) και όχι σύγχρονα.
Υπό το πρίσμα αυτής της πρακτικής προτείνονται μέτρα για ισχυρότερη σύνδεση της τεχνολογικής εκπαίδευσης με την παραγωγή.