Περίληψη: To παρόν άρθρο αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης της χρήσης λογαριθμικού τύπου εξισώσεων στην περίπτωση ανάλυσης του Βαθμού ικανοποίησης των τουριστών. Μέσα από την παρούσα ερευνητική εφαρμογή αναδεικνύεται η αναγκαιότητα υιοθέτησης παρόμοιων υποδειγμάτων για την στρατηγική προσέγγιση προβλημάτων που αφορούν στο Μάρκετινγκ και ευρύτερα διοικητικά θέματα της ζήτησης τουριστικών προορισμών.
Abstract:The present articlc attempts to examine the use of log-linear equations in the analysis of tourists’ degree of satisfaction with the tourism product offering. Through the current research application, the need for the adoption of such models becomes evident. Strategic marketing problems and problems concerning other tourist management issues could be approached through the use of log-linear analysis.