Περίληψη:Ο τουρισμός γκολφ θεωρείται ότι μπορεί να ενισχύσει τόσο την εικόνα ενός τουριστικού προορισμού, μέσω της προσέλκυσης "ποιοτικότερων" επισκεπτών, όσο και τη συμβολή του τουριστικού τομέα στην οικονομία μιας χώρας, αντιμετωπίζοντας, για παράδειγμα, φαινόμενα κυκλικότητας και εποχικότητας της τουριστικής βιομηχανίας, και τις συνέπειες που αυτά τα φαινόμενα επιφέρουν. Ωστόσο, αφού διαπιστωθεί η ορθότητα των παραπάνω υποθέσεων, για να μπορέσει να αναπτυχθεί η μορφή αυτή τουρισμού και στην Ελλάδα θα πρέπει να προηγηθεί σωστός στρατηγικός σχεδιασμός και ανάπτυξη και να διαπιστωθούν τα σημεία εκείνα στα οποία δίνουν ιδιαίτερη σημασία οι golfers. Στο πλαίσιο αυτό, τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας δύνανται να χρησιμεύσουν ως βάση για την τμηματοποίηση, το σχεδιασμό της στρατηγικής επικοινωνίας και, γενικότερα, για την προς εφαρμογή πολιτική.
Abstract:Golf tourism is believed to be able to reinforce the image of a destination (Inskeep and Kallenberger, 1992; Gallarza et al., 2002) by attracting more "quality" visitors, as well as increase the contribution of the tourism industry to the national economy, by dealing with problems of seasonality, cyclicality and their consequences (Eligh et al., 2002). However, after verifying the above hypothesis, proper strategic planning and growth have to take place in order to develop this new form of tourism, whereas, the elements golfers consider important have to be also identified. The data and conclusions that came up from the present research can be used in segmentation, planning of the communication strategy and generally in the marketing policy to be implemented.