To ζήτημα της αποτελεσματικής λειτουργίας των Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Δια¬δικτυακών Τόπων έχει βαρύνουσα σημασία σε μια παγκόσμια αγορά, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη το γεγονός ότι η Τουριστική «Βιομηχανία» εμφάνισε κύκλο εργασιών 463 δις. δολαρίων για το 2001.
ΕΙ Εισήγηση αυτή θα εξετάσει το ζήτημα της λειτουργικότητας των Δια-δικτυακών Τόπων Τουριστικών Επιχειρήσεων / Φορέων και Τουριστικών Προορισμών της Ευρώπης.
Η συγκεκριμένη Μελέτη, θα επικεντρωθεί στα ελάχιστα ικανά και αναγκαία λειτουργικά χαρακτηριστικά τα οποία θα πρέπει να διαθέτει ένας Τουριστικός Δια-δικτυακός Τόπος ώστε να αποτελέσει ένα χρήσιμο και αποτελεσματικό εργαλείο για τους επαγγελματίες.
Ειδικότερα, ως πρώτο βήμα, η Μελέτη θα προσδιορίσει τα ελάχιστα λειτουργικά χαρακτηριστικά τα οποία είναι αναγκαία ώστε ένας Τουριστικός Δια-δικτυακός Τόπος να είναι σε θέση να εκπληρώσει με επιτυχία την αποστολή του.
Ακολούθως, από το σύνολο των διαθέσιμων Ευρωπαϊκών Δια-δικτυακών Τόπων, θα επιλεγούν αντιπροσωπευτικά δείγματα, από συγκεκριμένους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας: Αεροπορικές Εταιρίες, Τουριστικά Τραφεία, Ξενοδοχειακά Καταλύματα, οι Διοργανωτές Ταξιδιών (Tour Operators), Τουριστικούς Φορείς και Τουριστικούς Προορισμούς.
Τέλος, θα παρατεθεί ποσοτική μέτρηση των διαθέσιμων χαρακτηριστικών, η ανάλυσή τους και η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους.
The issue of the effective operation of Tourism & Travel Websites is of great importance, particularly in a global economic environment, if we are to consider the fact that Tourism Industry alone, for the year 2001, represented an activity of more than 463 billion dollars, in terms of turn - over.
This paper examines the topic of the effective functionality of Websites operated by Tourism Enterprises /Institutions and Tourism Destinations in Europe.
The study will focus on the necessary' functional characteristics required as a minimum, for a Tourism Website to demonstrate so that it constitutes a useful and effective tool for the Tourism & Travel professionals.
More specifically, as a first step, this study will attempt to determine the minimal functional characteristics which are necessary in order for a Tourism Website to be in a position to successfully achieve its goal.
Furthermore, a sample of existing European Websites will be selected, from the various sectors of tourism activity: Airlines, Travel Agencies, Hotels, Tour Operators. Tourism Institutions and Tourism Destinations.
Finally, a quantitative measurement of the available characteristics will take place, followed by an analysis and evaluation of their effectiveness.