Η ραγδαία εξέλιξη και εξάπλωση των υπολογιστικών συστημάτων κατά τα τελευταία χρόνια συνετέλεσε στην διάδοση των μεθόδων της πολυπαραγοντικής στατιστικής ανάλυσης. Τα αποτελέσματα των μεθόδων αυτών, όπως παράγονται από το λογισμικό MAD (Methodes d' Analyse des Donnees) βοηθούν τον αναλυτή να περιγράφει και να ερμηνεύσει, με σαφή και παραστατικό τρόπο, τις σχέσεις και τις αλληλεπιδράσεις που υφίστανται μεταξύ μεγάλου πλήθους ποιοτικών και ποσοτικών τυχαίων μεταβλητών.
Μια τέτοια μέθοδος, η Παραγοντική Ανάλυση των Αντιστοιχιών (Analyse Factorielle des Correspondances -AFC-) εφαρμόστηκε στις απαντήσεις ερωτήσεων ποιοτικού χαρακτήρα, που δόθηκαν από καταναλοατές, ώστε να ευρεθούν τα χαρακτηριστικά εκείνα που διαφαίνονται να επηρεάζουν την αγορά ενός προϊόντος.
Με βάση την ερμηνεία τοιν αποτελεσμάτων της ανάλυσης και δίδοντας έμφαση στις σημαντικότερες προτιμήσεις των καταναλωτών, δημιουργείται το κατάλληλο διαφημιστικό μήνυμα.