Περίληψη: Η παρούσα δημοσίευση έχει ως θέμα την έννοια της διοίκησης ποιότητας στις υπηρεσίες και ιδιαίτερα την εφαρμογή της στον τομέα των ξενοδοχείων. Η εφαρμογή των αρχών ολικής ποιότητας στις υπηρεσίες είναι προκλητικά ενδιαφέρουσα, λόγω της απροσδιόριστης φύσης της έννοιας της ποιότητας στις υπηρεσίες και της επακόλουθης έλλειψης διεθνών αποδεκτών μέτρων ποιότητας. Παρόλα αυτά, πολλοί ερευνητές και managers έχουν πετύχει στο να εφαρμόσουν πρακτικές ολικής ποιότητας στα ξενοδοχεία. Ο στόχος της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσει αποτελεσματικές μεθόδους και τεχνικές εφαρμογής ολικής ποιότητας στην διοίκηση των ανθρωπίνων πόρων.
Abstract: The current paper provides support for the notion of quality management in services and particularly in the hotel sector. The application of total qualities principles to the service sector is challenging, due to the intangible nature of service quality and the subsequent lack of universal service standards. However, many researchers as well as managers, have been successfully applied total quality practices in the hotel business. The aim of the present study is to present effective methods and techniques of total quality application in human resourses management.