Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της ικανοποίησης των εργαζομένων σε δύο νοσοκομεία (σε δημόσιο πανεπιστημιακό και σε ένα ιδιωτικό). Υλικό–Μέθοδος: Το υλικό της μελέτης αποτέλεσαν 217 εργαζόμενοι σε δύο νοσοκομεία της Αττικής (νοσηλευτικό, διοικητικό, παραϊατρικό και βοηθητικό προσωπικό) σε διαφορετικές χρονικές περιόδους (2001, 2003). Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν η χρήση των ερωτηματολογίων με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Αποτελέσματα: Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι στο πανεπιστημιακό οι εργαζόμενοι στη Νοσηλευτική Υπηρεσία θεωρούν ότι ο μισθός είναι χαμηλός (νοσηλευτές 6,4, διοικητικοί υπάλληλοι 5 στη δεκάβαθμη κλίμακα). Αντίστοιχα και στο ιδιωτικό αξιολογούν αρνητικά τον μισθό τους. Oσον αφορά στην πληροφορική ως εργαλείο, οι εργαζόμενοι στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο τη θεωρούν ως ένα από το πιο σημαντικά στοιχεία για την εργασία τους (στη δεκάβαθμη κλίμακα, νοσηλευτές με 9,1 και οι διοικητικοί υπάλληλοι με 10). Συμπεράσματα: Αναφορικά με τους νοσηλευτές θα πρέπει να αναζητηθούν νέες μέθοδοι οργάνωσης και διοίκησης, που προάγουν το ομαδικό πνεύμα και ενισχύουν την πρωτοβουλία του νοσηλευτή στο εργασιακό περιβάλλον. Διαφαίνεται ότι η πληροφορική έχει ενταχθεί στην καθημερινή ρουτίνα των εργαζομένων διευκολύνοντας την εργασία τους. Θα ήταν χρήσιμο να επισημανθεί η θετική ανάλογη σχέση που υπάρχει μεταξύ του εργασιακού stress και της μειωμένης εργασιακής ικανοποίησης.