Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική η ανάγκη για τα
Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) να υιοθετήσουν μεθοδολογία μέτρησης της ικανοποίησης των φοιτητών από το παρεχόμενο σε αυτούς εκπαιδευτικό
έργο και τις πρόσφερόμενες υπηρεσίες. Η μεθοδολογία μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας, προωθεί την εσωτερική αναδιοργάνωση, και ενδυναμώνει την κοινωνική αναγνωσιμότητα του εκπαιδευτικού
ιδρύματος. Η παρούσα μελέτη είναι μία μη παρεμβατική ex post εμπειρική έρευνα
που στοχεύει στην μέτρηση της ικανοποίησης του φοιτητή από τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας. Τα
αποτελέσματα της έρευνας εστιάζονται στον καθορισμό των δυνατών αδύναμων
σημείων του ακαδημαϊκού τμήματος, και στην αξιολόγηση της απόδοσης του. Η
έρευνα καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών,
τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού Προσωπικού, την υποδομή, την διοικητική υποστήριξη, την κοινωνική αναγνωσιμότητα του τμήματος και προτείνει
συγκεκριμένες μεθοδολογικές προσεγγίσεις σε ότι αφορά την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των Τ.Ε.Ι.
There is ηο doubt that it is becoming increasingly important the design and the
implementation of a methodology to measure the student satisfaction from the
product and services proνided by the Technological Educational Institutions (Τ.Ε.Ι).
The student satisfaction methodology will contribute to educational services quality
improνement, It will promotes educational institutions internal re-organization and
it will strengthen their image and social acceptability. The present study is an
experimental ex-post survey attempts to measure student satisfaction from ΤΕΙ
Athens ( department of business administration). The survey issues are focused οη
the determination of weak and strong points of the academic department and its
performance evaluation. It is also focuses οη conclusions related to educational
programs and activities, quality of academic faculty, infrastructure, administrative
support, social acceptability and propose specific methodological approaches
towards the academic institutions performance evaluation