dc.contributor.author | Δημητριάδη, Σοφία | el |
dc.contributor.author | Σιδηροπούλου, Φαίνη | el |
dc.contributor.author | Πασπαλά, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Σακελλαροπούλου, Χρύσα | el |
dc.date.accessioned | 2015-05-08T20:54:25Z | |
dc.date.available | 2015-05-08T20:54:25Z | |
dc.date.issued | 2015-05-08 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/10009 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://www.elliepek.gr/ | en |
dc.subject | Εκπαιδευτικά παιχνίδια | |
dc.subject | Εκπαιδευτικές μέθοδοι | |
dc.subject | Νηπιαγωγείο | |
dc.subject | Educational games | |
dc.subject | Educational methods | |
dc.subject | Psychokinetic games | |
dc.subject | Kindergarten | |
dc.title | Η γνώση και η εφαρμογή ψυχοκινητικών παιχνιδιών με έμφαση στην τοποθέτηση στο χώρο, στην προσχολική αγωγή | el |
heal.type | conferenceItem | |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Education, Preschool | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041072 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση, Προσχολική | |
heal.identifier.secondary | ISSN 1790-8574 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.publicationDate | 2010-05-07 | |
heal.bibliographicCitation | Δημητριάδη, Σ., Σιδηροπούλου, Τ. και Πασπαλά, Μ. (2010) Η γνώση και η εφαρμογή ψυχοκινητικών παιχνιδιών με έμφαση στην τοποθέτηση στο χώρο, στην προσχολική αγωγή. Στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Μαθαίνω πως να μαθαίνω», Πρακτικά. 7 με 9 Μαΐου 2010. Αθήνα | el |
heal.abstract | Η καθημερινή μας επαφή και ενασχόληση με παιδιά προσχολικής ηλικίας στους χώρους του παιδικού σταθμού και η διαρκής προσπάθεια για σχεδιασμό και οργάνωση παιδαγωγικών προγραμμάτων που θα στοχεύουν στην καθολική και ολόπλευρη εξέλιξή τους δημιούργησε τον προβληματισμό για το αν οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας είναι εξοικειωμένοι με την έννοια και τις βασικές αρχές της ψυχοκινητικής αγωγής και κατ’ επέκταση εφαρμόζουν ψυχοκινητικά παιχνίδια στο πρόγραμμά τους. Σκοπός λοιπόν της ερευνητικής μας προσπάθειας ήταν να διαπιστωθεί σε τι βαθμό οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας εφαρμόζουν ψυχοκινητικά παιχνίδια ομαδικά και ατομικά με ιδιαίτερη έμφαση στην τοποθέτηση στο χώρο. Επιμέρους στόχοι ήταν να διαπιστωθεί: α) σε τι βαθμό οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας περιλαμβάνουν – ενσωματώνουν ψυχοκινητικές δραστηριότητες στο πρόγραμμά τους, β) σε τι ποσοστό γνωρίζουν τι περιλαμβάνει ο όρος «τοποθέτηση στο χώρο», ως ειδικότερος τομέας ανάπτυξης της ψυχοκινητικής και γ) σε τι ποσοστό σχετίζεται η παιδαγωγική «προέλευση» της κάθε παιδαγωγού με τις γνώσεις που κατέχει για την ψυχοκινητική αγωγή και την εφαρμογή ψυχοκινητικών παιχνιδιών. | el |
heal.fullTextAvailability | true | |
heal.conferenceName | 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Μαθαίνω πως να μαθαίνω» | el |
heal.conferenceItemType | poster |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: