Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δημητριάδη, Σοφία el
dc.contributor.author Σιδηροπούλου, Φαίνη el
dc.contributor.author Πασπαλά, Μαρία el
dc.contributor.author Σακελλαροπούλου, Χρύσα el
dc.date.accessioned 2015-05-08T20:54:25Z
dc.date.available 2015-05-08T20:54:25Z
dc.date.issued 2015-05-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10009
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.elliepek.gr/ en
dc.subject Εκπαιδευτικά παιχνίδια
dc.subject Εκπαιδευτικές μέθοδοι
dc.subject Νηπιαγωγείο
dc.subject Educational games
dc.subject Educational methods
dc.subject Psychokinetic games
dc.subject Kindergarten
dc.title Η γνώση και η εφαρμογή ψυχοκινητικών παιχνιδιών με έμφαση στην τοποθέτηση στο χώρο, στην προσχολική αγωγή el
heal.type conferenceItem
heal.classification Education
heal.classification Education, Preschool
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041072
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση, Προσχολική
heal.identifier.secondary ISSN 1790-8574
heal.language el
heal.access free
heal.publicationDate 2010-05-07
heal.bibliographicCitation Δημητριάδη, Σ., Σιδηροπούλου, Τ. και Πασπαλά, Μ. (2010) Η γνώση και η εφαρμογή ψυχοκινητικών παιχνιδιών με έμφαση στην τοποθέτηση στο χώρο, στην προσχολική αγωγή. Στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Μαθαίνω πως να μαθαίνω», Πρακτικά. 7 με 9 Μαΐου 2010. Αθήνα el
heal.abstract Η καθημερινή μας επαφή και ενασχόληση με παιδιά προσχολικής ηλικίας στους χώρους του παιδικού σταθμού και η διαρκής προσπάθεια για σχεδιασμό και οργάνωση παιδαγωγικών προγραμμάτων που θα στοχεύουν στην καθολική και ολόπλευρη εξέλιξή τους δημιούργησε τον προβληματισμό για το αν οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας είναι εξοικειωμένοι με την έννοια και τις βασικές αρχές της ψυχοκινητικής αγωγής και κατ’ επέκταση εφαρμόζουν ψυχοκινητικά παιχνίδια στο πρόγραμμά τους. Σκοπός λοιπόν της ερευνητικής μας προσπάθειας ήταν να διαπιστωθεί σε τι βαθμό οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας εφαρμόζουν ψυχοκινητικά παιχνίδια ομαδικά και ατομικά με ιδιαίτερη έμφαση στην τοποθέτηση στο χώρο. Επιμέρους στόχοι ήταν να διαπιστωθεί: α) σε τι βαθμό οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας περιλαμβάνουν – ενσωματώνουν ψυχοκινητικές δραστηριότητες στο πρόγραμμά τους, β) σε τι ποσοστό γνωρίζουν τι περιλαμβάνει ο όρος «τοποθέτηση στο χώρο», ως ειδικότερος τομέας ανάπτυξης της ψυχοκινητικής και γ) σε τι ποσοστό σχετίζεται η παιδαγωγική «προέλευση» της κάθε παιδαγωγού με τις γνώσεις που κατέχει για την ψυχοκινητική αγωγή και την εφαρμογή ψυχοκινητικών παιχνιδιών. el
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Μαθαίνω πως να μαθαίνω» el
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Psyxokinitika_Paixnidia.pdf
    Μέγεθος: 137.4Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες