Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργούλη, Κατερίνα el
dc.contributor.author Guerreiro, Pedro en
dc.date.accessioned 2015-05-12T05:53:51Z
dc.date.issued 2015-05-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10184
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.iospress.nl/ en
dc.subject Pedagogics
dc.subject Computer Science
dc.subject Adaptive Hypermedia Metadata
dc.subject Παιδαγωγική
dc.subject Πληροφορική
dc.subject Προσαρμοστικά Μεταδεδομένα Υπερμέσων
dc.title Enriching specifications for re-usable adaptive learning design en
heal.type conferenceItem
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Education
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/thsys/73339
heal.identifier.secondary ISSN 0922-6389
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.publicationDate 2005
heal.bibliographicCitation Georgouli, K. & Guerreiro, P. (2005) Enriching specifications for re-usable adaptive learning design, In: Proceedings of ICCE_2005 International Conference Computer in Education, Towards Sustainable and Scalable Educational innovations Informed by the Learning Sciences. Singapore. 28 Nov. - 30 Dec., 2005. p. 674-677. en
heal.abstract We present the conceptual framework and vocabulary of a new notation system called Adaptive Hypermedia Metadata, based on research in Adaptive Educational Hypermedia and IMS Learning Design specifications. It incorporates new structures to promote adaptivity in the existing engineering approaches, concerning specifications and standards for re-usable learning design. These structures enrich current learning modelling languages in order to support adaptivity at the instructional level and at the pedagogical level. en
heal.publisher IOS Press en
heal.fullTextAvailability false
heal.conferenceName ICCE_2005 International Conference Computer in Education, Towards Sustainable and Scalable Educational innovations Informed by the Learning Sciences en
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες