Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργούλη, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-05-12T06:20:00Z
dc.date.available 2015-05-12T06:20:00Z
dc.date.issued 2015-05-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10186
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.springer.com/ en
dc.subject Intelligent tutoring systems
dc.subject Adaptive Assessment
dc.subject Motivation
dc.subject Problem Solving
dc.subject Ευφυή Συστήματα Διδακτικής
dc.subject Προσαρμοστική Εκτίμηση
dc.subject κίνητρα
dc.subject Επίλυση Προβλήματος
dc.title The design of a ‘motivating’ intelligent assessment system en
heal.type conferenceItem
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh87005619
heal.identifier.secondary ISSN 0302-9743
heal.language en
heal.access campus
heal.publicationDate 2002
heal.bibliographicCitation Georgouli, K. (2002) The design of a ‘motivating’ intelligent assessment system, In: Proceedings of the 6th International Conference, Intelligent Tutoring Systems 2002. San Sebastian, Spain. 2-7 June, 2002. [online] p. 811-820. Available from: http://www.springer.com/ en
heal.abstract This paper intends to present the design of an intelligent assessment system, which attempts to assess the student in arithmetic word problem solving. During assessment, the system keeps track of the aptitudes, which the student shows, concerning the answers he/she gives to special types of problems and in the same time it observes aspects of the student’s motivational state. More precisely, motivation aspects deal with a) the effort the student shows in solving the different types of problems and b) with the independency and the confidence that characterize his/her behaviour. The system tries to adapt itself according to the above information, in order to motivate the student, offering her the appropriate help and the possibility to follow an individualized way through the objective items of the assessment. en
heal.publisher Springer Verlag en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 6th International Conference, Intelligent Tutoring Systems 2002 en
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: chp%3A10.1007%2F3-540-47987-2_ ...
    Μέγεθος: 224.7Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες