dc.contributor.author | Γεωργούλη, Κατερίνα | el |
dc.contributor.author | Γρηγοριάδου, Μαρίλια | el |
dc.contributor.author | Σαμαράκου, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2015-05-12T07:17:48Z | |
dc.date.issued | 2015-05-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/10187 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://www.iospress.nl/ | en |
dc.subject | Education (Primary) | |
dc.subject | student achievement | |
dc.subject | intelligent assessing tutor | |
dc.subject | school knowledge | |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | |
dc.subject | Επιδόσεις μαθητών | |
dc.subject | ευφυής εκτίμηση δασκάλου | |
dc.subject | σχολική γνώση | |
dc.title | Individualising the assessment for low-attaining pupils in word problem solving | en |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Science | |
heal.classification | Mathematics | |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Επιστήμες | |
heal.classification | Μαθηματικά | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2 | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/thsys/70269 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Επιστήμες | |
heal.classificationURI | **N/A**-Μαθηματικά | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99005768 | |
heal.identifier.secondary | ISSN 0922-6389 | |
heal.dateAvailable | 10000-01-01 | |
heal.language | en | |
heal.access | forever | |
heal.publicationDate | 1999 | |
heal.bibliographicCitation | GEORGOULI, K., GREGORIADOU, M. & SAMARAKOU, M. (1999). Individualising the assessment for low-attaining pupils in word problem solving. Artificial intelligence in education: open learning environments: new computational technologies to support learning, exploration and collaboration. p. 682-685. | en |
heal.publisher | IOS Press | en |
heal.journalName | Artificial Intelligence in Education: Open Learning Environments: New Computational Technologies to Support Learning, Exploration and Collaboration | en |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | false |
Αρχεία | Μέγεθος | Μορφότυπο | Προβολή |
---|---|---|---|
Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο. |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: