Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργούλη, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-05-12T17:41:15Z
dc.date.available 2015-05-12T17:41:15Z
dc.date.issued 2015-05-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10237
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.iadisportal.org/ en
dc.subject Self-Assessment
dc.subject Adaptive Hypermedia
dc.subject Teaching Strategies and Tactics
dc.subject Intelligent Educational Agents
dc.subject Αυτο-Αξιολόγηση
dc.subject προσαρμοστικά υπερμέσα
dc.subject διδακτικές στρατηγικές και τακτικές
dc.subject ευφυής εκπαιδευτικοί πράκτορες
dc.title Wasa en
heal.type conferenceItem
heal.secondaryTitle an intelligent agent for web-based self-assessment en
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Education
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.language en
heal.access campus
heal.publicationDate 2004
heal.bibliographicCitation Georgouli, K. (2004) Wasa: an intelligent agent for web-based self-assessment, In: Proceedings of the IADIS International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2004). Lisbon, Portugal. 15-17 December, 2004. [online]. p. 43-50. Available from: http://www.iadisportal.org/ en
heal.abstract WASA is an intelligent self-assessment agent of WADIES, a web-based learning environment which adapts its material to reflect the needs of the individual learner, whether it is for studying or for testing. WASA offers a rich interaction environment where the students are encouraged to actively construct their own knowledge through self-assessment exercises. WASA s novelty lies on its ability to offer a number of alternative teaching strategies for a given task in respect of a teaching style chosen by the teacher. The presence of alternative teaching strategies means that the student is active, is encouraged to use background knowledge and consider a number of alternative perspectives for the concept under consideration. An authoring agent called AWAIT supports the designing of different teaching strategies as well as the developing of new teaching material. en
heal.publisher International Association for Development of the Information Society en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName IADIS International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2004) en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: 00b7d51d3af275f3fc000000.pdf
    Μέγεθος: 527.1Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες