Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργούλη, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-05-12T17:50:07Z
dc.date.available 2015-05-12T17:50:07Z
dc.date.issued 2015-05-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10240
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.uab.ro/ en
dc.subject Intelligent tutoring systems
dc.subject on-line assessment
dc.subject student model
dc.subject teaching strategy
dc.subject motivation
dc.subject Ευφυή Συστήματα Διδακτικής
dc.subject on-line αξιολόγηση
dc.subject μοντέλο μαθητή
dc.subject στρατηγική διδασκαλίας
dc.subject κίνητρα
dc.title Adapting assessment goals to the student’s profile en
heal.type conferenceItem
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Education
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh87005619
heal.language en
heal.access campus
heal.publicationDate 2003
heal.bibliographicCitation Georgouli, K. (2003) Adapting assessment goals to the student’s profile, In: Proceedings of the International Conference on Theory and Applications of Mathematics and Informatics (ICTAMI 2003). Alba Iulia, Romania. October, 2003. [online]. p. 253-262. Available from: http://www.uab.ro/ en
heal.abstract This paper describes a general model for the design of stand-alone intelligent assessing systems. According to this model, a prototype system supporting the assessment of students of age 8-12 who show a low performance in arithmetic word problem solving has been implemented. The main purpose of the underlying research is to study the difficulties the expert part of the computer system faces trying to adapt the teaching goals to the knowledge, strengths, and learning preferences of the individual student, taking under consideration his/her current motivational state. en
heal.publisher Acta Universitatis Apulensis en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName International Conference on Theory and Applications of Mathematics and Informatics (ICTAMI 2003) en
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: 49_562_Georgouli.pdf
    Μέγεθος: 81.10Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες