Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κατσώνη, Βασιλική Κ. el
dc.contributor.author Παπαγεωργίου, Αθηνά Ν. el
dc.contributor.author Λύτρας, Περικλής Ν. el
dc.date.accessioned 2015-05-14T10:50:35Z
dc.date.available 2015-05-14T10:50:35Z
dc.date.issued 2015-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10355
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Ταξιδιώτες
dc.subject Συμπεριφορά καταναλωτών
dc.subject Κανάλια διανομής
dc.subject VFR travellers
dc.subject Consumer behaviour
dc.subject Distribution channels
dc.title Applying consumer behavioral theory to VFR travelers en
heal.type conferenceItem
heal.generalDescription Είναι πρακτικά συνεδρίου el
heal.classification Tourism
heal.classification Commerce
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Εμπόριο
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2007007096
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Εμπόριο
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενείας el
heal.publicationDate 2012
heal.bibliographicCitation Katsoni, V., Papageorgiou, A. and Lytras, P.N. (2012) Applying consumer behavioral theory to VFR travelers. In 2nd Advances in hospitality and tourism marketing and management conference, Corfu, Greece, 31 May-3 June 2012. en
heal.abstract This study contributes to the understanding of the visiting friends and relatives (VFR) travel segment, as it focuses on the use of internal and external information sources for travel consumer behaviour, discussing the implications of distribution channels. The data are representative of the province of Arcadia, Greece, serving as a research field of a longitudinal study. The results of the research give the industry the possibility of improving information distribution systems and an understanding of VFR travellers’ consumer behaviour in order to make adequate marketing decisions. en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 2nd Advances in hospitality and tourism marketing and management conference en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Applying Consumer Behavioral ...
    Μέγεθος: 1.617Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες