Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σγουροπούλου, Κλειώ Ε. el
dc.contributor.author Κουτουμάνος, Αναστάσιος el
dc.contributor.author Goodyear, Peter en
dc.contributor.author Σκορδαλάκης, Εμμανουήλ Σ. el
dc.date.accessioned 2015-05-14T17:01:38Z
dc.date.issued 2015-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10398
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.ifets.info/ en
dc.subject Asynchronous multimedia conferencing
dc.subject Continuing professional development
dc.subject Sharable representations of practice
dc.subject WebOrama
dc.subject Computer Science
dc.subject Συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη
dc.subject Κοινόχρηστες αναπαραστάσεις της πρακτικής
dc.subject Πληροφορική
dc.title Acquiring working knowledge through asynchronous multimedia conferencing en
heal.type journalArticle
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/thsys/73339
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.publicationDate 2000
heal.bibliographicCitation SGOUROPOULOU, C.E., KOUTOUMANOS, A., GOODYEAR, P. & SKORDALAKIS, E.S. (2000). Acquiring working knowledge through asynchronous multimedia conferencing. Journal of Educational Technology and Society. [Online] 3 (3). p.105-111. Available from: http://www.ifets.info/ en
heal.abstract Asynchronous text-based communication has long been established as having value in supporting the collaborative sharing of knowledge. However, in cases where learners or practitioners are seeking to acquire skills applicable in real-world working contexts, this kind of technology proves to be insufficient. Asynchronous multimedia conferencing seems both suitable and sufficient for supporting such a process. This paper presents a Web-based system for the support of co-ordinated, asynchronous multimedia discussions, based on a video representation of real-world working practices. en
heal.publisher International Forum of Educational Technology and Society en
heal.journalName Journal of Educational Technology and Society en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες