Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσολακίδης, Αναστάσιος el
dc.contributor.author Χάλαρης, Ιωάννης el
dc.contributor.author Μιαούλης, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2015-05-14T18:08:45Z
dc.date.available 2015-05-14T18:08:45Z
dc.date.issued 2015-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10413
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://link.springer.com/ en
dc.subject Visualization
dc.subject Accreditation
dc.subject Knowledge discovery
dc.subject Data representation
dc.subject Academic evaluation
dc.subject Οπτικοποίηση
dc.subject Διαπίστευση
dc.subject Ανακάλυψη γνώσης
dc.subject Αναπαράσταση δεδομένων
dc.subject Ακαδημαϊκή αξιολόγηση
dc.title Interactive visualization in knowledge discovery for academic evaluation and accreditation en
heal.type conferenceItem
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Education
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.identifier.secondary DOI 10.1007/978-3-642-10488-6_19
heal.language en
heal.access campus
heal.publicationDate 2009
heal.bibliographicCitation Tsolakidis, A., Chalaris, I. and Miaoulis, G. (2009) Interactive visualization in knowledge discovery for academic evaluation and accreditation, In: Proceedings of the 3rd International Conference on Knowledge Science, Engineering and Management 2009. Vienna, Austria. 25-27 November, 2009. [Online] 5914. p.168-179. Available from: http://link.springer.com/ en
heal.abstract Academic evaluation is a process that gains continuously attention. As a process it requires complex associations discovery and data processing that most of the times are performed by an ad-hoc, manual process by experts. The creation of a theoretical model and support by means of software is a challenging task. In this paper we present VIS-ACC (visualization – accreditation) a methodology that focuses on the processing and extraction of semantic representations from accreditation data. We also present a tool that facilitates the visualization thus automating the evaluation process. en
heal.publisher Springer Verlag en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 3rd International Conference on Knowledge Science, Engineering and Management 2009 en
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: chp%3A10.1007%2F978-3-642-1048 ...
    Μέγεθος: 399.9Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες