Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γιαννούλης, Νεκτάριος el
dc.contributor.author Κάγια, Ανθημούλα el
dc.contributor.author Κακουλίδης, Πάνος el
dc.contributor.author Ρίκκου, Κώστας el
dc.contributor.author Σκουρλάς, Χρήστος Π. el
dc.date.accessioned 2015-05-14T19:41:07Z
dc.date.available 2015-05-14T19:41:07Z
dc.date.issued 2015-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10429
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813003686 el
dc.subject Students with disabilities
dc.subject Εξατομίκευση
dc.subject Personalization
dc.subject Adaptive Networked Learning
dc.subject Μαθητές με ειδικές ανάγκες
dc.subject Social Networking
dc.subject Κοινωνική δικτύωση
dc.title Personalized adaptive networked learning for disabled students & social networking for the inclusion of students en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle the multimedu tool en
heal.generalDescription Δημοσιευμένο και στο: Proceedings of the 2nd International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2012) el
heal.classification Education
heal.classification Computer science
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Πληροφορική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C00750
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Πληροφορική
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh91001069
heal.identifier.secondary doi:10.1016/j.sbspro.2013.02.075
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε el
heal.publicationDate 2013-02
heal.bibliographicCitation Giannoulis, N., Kagia, A., Kakoulidis, P., Rikkou, C. and Skourlas, C. (2013). Personalized adaptive networked learning for disabled students & social networking for the inclusion of students: the multimedu tool. In Proceedings of the 2nd International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2012), Budapest, Hungary, August 30 – September 3, 2012. "Procedia - Social and Behavioral Sciences", 73. 27 February 2013. pp 451–455. Available from: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813003686. [Accessed 09/05/2013] en
heal.abstract The Multimedia Education tool (Multimedu tool) is a web-based integrated system that “accumulates” information, in any form: video, audio, text, picture, documents. It is based on the contribution of academic collaborative networked communities, and makes the multimedia material accessible and available to everyone through a Terms Dictionary and a Multimedia Library. It also supports social networking. The Multimedu system facilitates personalized communication and supports learning and inclusion of disabled students in Higher Education. Services based on the Multimedu system can be offered to the disabled and other students in the mainstream class, in the parallel “assistive” classes, and in the labs. Distance learning is supported in synchronous mode. Asynchronous and online services are offered by the integrated multilingual multimedia dictionary of terms. en
heal.publisher Elsevier Ltd en
heal.journalName Procedia - Social and Behavioral Sciences en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: 1-s2.0-S1877042813003686-main.pdf
    Μέγεθος: 169.8Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες