Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπιζιργιάννη, Ιωάννα el
dc.contributor.author Διονυσσοπούλου, Παναγιώτα el
dc.date.accessioned 2015-05-16T08:53:37Z
dc.date.available 2015-05-16T08:53:37Z
dc.date.issued 2015-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10494
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813003959# el
dc.subject Social media
dc.subject Social networks
dc.subject Μεσα κοινωνικής δικτύωσης
dc.subject Information & Communication Technologies
dc.subject Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών
dc.subject Κοινωνικά δίκτυα
dc.title The Influence of Tourist Trends of Youth tourism through Social Media (SM) & Information and Communication Technologies (ICTs) en
heal.type journalArticle
heal.generalDescription Δημοσιευμένο και στο: 2nd International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2012) el
heal.classification Geography
heal.classification Voyages and travels
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15872-3
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85144443
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2006007023
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh87002172
heal.identifier.secondary doi:10.1016/j.sbspro.2013.02.102
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενείας el
heal.publicationDate 2013-02-27
heal.bibliographicCitation Bizirgianni, P. and Dionysopoulou, P. (2013). The Influence of Tourist Trends of Youth tourism through Social Media (SM) & Information and Communication Technologies (ICTs). In Proceedings of the 2nd International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2012), Budapest, Hungary, August 30 – September 3, 2012 "Procedia - Social and Behavioral Sciences", Vol. 73. 27 February 2013. pp. 652–660. Available from: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813003959#. [Accessed 09/05/2013] en
heal.abstract The development of Social Media (SM) and Information & Communication Technologies (ICTs) has conveyed important changes in the behavioural models of tourists as well as in the way users search, assess, produce, purchase and consume information, products and services. Specifically, young consumers of tourist products, who represent the highest percentage of the users of new technologies, participate actively in various productive processes of tourist enterprises, such as the design, development and distribution of new products. Therefore, the main objective of this paper is the study of the effects that SM and ICTs on youth tourism. In particular, this study investigates the profile of young tourists’ actively participating in SM, as well as the effects of information absorbed through SM and ICTs on their travel decisions. en
heal.journalName Procedia - Social and Behavioral Sciences en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: 1-s2.0-S1877042813003959-main.pdf
    Μέγεθος: 202.7Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες