Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σαμαράκου, Μαρία Τ. el
dc.contributor.author Παπαδάκης, Ανδρέας Ε. el
dc.contributor.author Φυλλαδιτάκης, Εμμανουήλ Δ. el
dc.contributor.author Χατζηαποστόλου, Αντώνιος el
dc.contributor.author Τσαγανού, Γ. el
dc.date.accessioned 2015-06-07T17:01:55Z
dc.date.available 2015-06-07T17:01:55Z
dc.date.issued 2015-06-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/15496
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source https://pureapps2.hw.ac.uk/portal/files/7492894/Samarakou_2014_iJet_3367_12583_1_PB_2.pdf en
dc.subject Τεχνητή νοημοσύνη
dc.subject Διάγνωση
dc.subject Φοιτητές
dc.subject Εκτίμηση
dc.subject Ανοικτή μάθηση
dc.subject Artificial intelligence
dc.subject Diagnosis
dc.subject Students
dc.subject Evaluation
dc.subject Open learning
dc.title An open learning environment for the diagnosis, assistance and evaluation of students based on artificial intelligence en
heal.type journalArticle
heal.classification Τεχνολογία
heal.classification Εκπαίδευση, Ανώτατη
heal.classification Technology
heal.classification Higher education
heal.classificationURI **N/A**-Τεχνολογία
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση, Ανώτατη
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85133147
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C01791
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh94009654
heal.contributorName Früh, Wolf Gerrit de
heal.identifier.secondary DOI: 10.3991/ijet.v9i3.3367
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας Τ.Ε. el
heal.publicationDate 2014
heal.bibliographicCitation Samarakou, M., Papadakis, A., Fylladitakis, E.D., Hatziapostolou, A., Tsaganou, G. et al. (2014) An open learning environment for the diagnosis, assistance and evaluation of students based on artificial intelligence. International Journal of Emerging Technologies in Learning. [Online] 9 (3), pp.36-44. Available from: https://pureapps2.hw.ac.uk [Accessed 07/06/2015] en
heal.abstract The personalized diagnosis, assistance and evaluation of students in open learning environments can be a challenging task, especially in cases that the processes need to be taking place in real-time, classroom conditions. This paper describes the design of an open learning environment under development, designed to monitor the comprehension of students, assess their prior knowledge, build individual learner profiles, provide personalized assistance and, finally, evaluate their performance by using artificial intelligence. A trial test has been performed, with the participation of 20 students, which displayed promising results. en
heal.journalName International Journal of Emerging Technologies in Learning en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Samarakou_2014_iJet_3367_12583 ...
    Μέγεθος: 548.7Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες