Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γόγουλου, Α. el
dc.contributor.author Γουλή, Ευαγγελία el
dc.contributor.author Γρηγοριάδου, Μαρίλια el
dc.contributor.author Σαμαράκου, Μαρία Τ. el
dc.date.accessioned 2015-06-07T21:00:08Z
dc.date.issued 2015-06-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/15557
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://ieeexplore.ieee.org/xpl/abstractKeywords.jsp?arnumber=1215193 en
dc.subject Internet
dc.subject Collaboration
dc.subject Συνεργασία
dc.subject Διαδίκτυο
dc.title Supporting collaboration and adaptation in a CSCL environment en
heal.type conferenceItem
heal.classification Technology
heal.classification Energy
heal.classification Τεχνολογία
heal.classification Ενέργεια
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/10470-6
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/14175-2
heal.classificationURI **N/A**-Τεχνολογία
heal.classificationURI **N/A**-Ενέργεια
heal.identifier.secondary DOI: 10.1109/ICALT.2003.1215193
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι Αθήνας. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας Τ.Ε. el
heal.publicationDate 2003
heal.bibliographicCitation Gogoulou, A., Gouli, E., Grogoriadou, M. and Samarakou, M. (2003). Supporting collaboration and adaptation in a CSCL environment. Proceedings of the 3rd IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2003. Athens, Greece, 9th-11th July 2003. IEEE: 2003. en
heal.abstract We present the basic features guiding the development of a Web-based CSCL environment, which: (i) enables the students to work on collaborative learning activities concerning various subject matters with different orientation, (ii) guides and helps the students at the communication and at the learning level through intelligent agents, (iii) supports alternative models of collaboration between the group members, and (iv) improves/facilitates the collaboration/communication by adapting the provided «communication- scaffolding » tools (i.e. sentence openers-communication acts) according to the learning outcomes addressed by the learning activity and/or the model of collaboration. © 2003 IEEE. en
heal.publisher IEEE en
heal.fullTextAvailability false
heal.conferenceName IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2003 en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες