Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χατζαράκης, Γεώργιος Ε. el
dc.contributor.author Κωττής, Παναγιώτης Γ. el
dc.contributor.author Τορτορέλη, Μαρίνα Δ. el
dc.contributor.author Μαλατέστας, Παντελής el
dc.contributor.author Κολλιόπουλος, Νικόλαος el
dc.date.accessioned 2015-06-07T22:09:10Z
dc.date.available 2015-06-07T22:09:10Z
dc.date.issued 2015-06-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/15575
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.researchgate.net/profile/George_Chatzarakis2/publication/233523479_Powerful_pedagogical_approaches_for_finding_Thevenin_and_Norton_equivalent_circuits_for_linear_electric_circuits/links/54127f4e0cf2788c4b355d43.pdf en
dc.subject Ανάλυση ηλεκτρικού δικτύου
dc.subject Γραμμικά συστήματα
dc.subject Δίκτυα
dc.subject Προσδιορισμός παραμέτρων
dc.subject Επιθεώρηση
dc.subject Electric network analysis
dc.subject Linear systems
dc.subject Networks
dc.subject Parameter estimation
dc.subject Inspection
dc.title Powerful pedagogical approaches for finding thevenin and norton equivalent circuits for linear electric circuits en
heal.type journalArticle
heal.classification Πληροφορική
heal.classification Ηλεκτρολογική μηχανική
heal.classification Computer science
heal.classification Electrical engineering
heal.classificationURI **N/A**-Πληροφορική
heal.classificationURI **N/A**-Ηλεκτρολογική μηχανική
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C00750
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C01311
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041862
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85077183
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85097853
heal.contributorName Λιβιεράτος, Σπύρος Ν. el
heal.identifier.secondary ISSN: 00207209
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας Τ.Ε. el
heal.publicationDate 2005-10
heal.bibliographicCitation Chatzarakis, G.E., Cottis, P.G., Tortoreli, M.D., Malatestas, P.B., Kolliopoulos, N.J. et al. (2005) Powerful pedagogical approaches for finding Thevenin and Norton equivalent circuits for linear electric circuits. International Journal of Electrical Engineering Education. [Online] 42 (4), pp.350-368. Available from: http://www.researchgate.net [Accessed 07/06/2015] en
heal.abstract This paper presents two powerful pedagogical approaches for finding Thevenin and Norton equivalent circuits for d.c. linear electric circuits. These approaches are based solely on mesh analysis (for planar circuits) and on nodal analysis (for planar or nonplanar circuits) and simultaneously provide all equivalent circuit parameters from one circuit. en
heal.journalName International Journal of Electrical Engineering Education en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες