Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κάβουρα, Ανδρονίκη el
dc.contributor.author Κατσώνη, Βίκυ el
dc.date.accessioned 2015-06-10T20:48:25Z
dc.date.issued 2015-06-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/15651
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source https://www3.aegean.gr/aegean2/index.html en
dc.subject Networks
dc.subject Δίκτυα
dc.subject Συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα
dc.subject Private-public sector collaboration
dc.title From e-business to c-commerce en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle collaboration and network creation for an e-marketing tourism strategy en
heal.classification Tourism
heal.classification Business management
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Διοίκηση επιχειρήσεων
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C00483
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**-Διοίκηση επιχειρήσεων
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.publicationDate 2013
heal.bibliographicCitation Kavoura, A. and Katsoni, V. (2013) From e-business to c-commerce: Collaboration and network creation for an e-marketing tourism strategy. "Tourismos", 8 (3), p.113-128 en
heal.abstract The role of networks has been recently associated with tourism planning. It may lead to a win-win situation for the promotion of a destination, since all parts involved cooperate to promote a uniform and complete tourist experience. Visitors, residents and business organizations who are associated directly or indirectly with a market destination need to develop dynamic relations through co-operation. The paper argues for the necessity of public and private collaboration, an issue that needs to be taken into consideration when networks are created for tourism marketing. National tourism organisations can have a significant role to play in these networks. To this end, the role of social media and information technology is of significance for destination marketing. Incorporation of information and communication technologies and the adoption of c-commerce in a marketing tourism destination strategy may strengthen networks and alliances between the public-private sector for the implementation of a successful tourism development. en
heal.journalName Tourismos en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες