Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πουρναράς, Νικόλαος el
dc.contributor.author Τσόμπανου, Μελίνα el
dc.contributor.author Σουρτζή, Παναγιώτα el
dc.date.accessioned 2015-06-17T11:21:32Z
dc.date.issued 2015-06-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/16297
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Transcultural nursing
dc.subject Educational needs
dc.subject διαπολιτισμική φροντίδα υγείας
dc.subject διαπολιτισμική νοσηλευτική
dc.subject εκπαιδευτικές ανάγκες
dc.subject transcultural health care
dc.title Εκπαιδευτικές ανάγκες φοιτητών Νοσηλευτικής στα πλαίσια της διαπολιτισμικής φροντίδας υγείας el
heal.type journalArticle
heal.classification Ιατρική
heal.classification Νοσηλευτική
heal.classification Medicine
heal.classification Nursing
heal.classificationURI **N/A**-Ιατρική
heal.classificationURI **N/A**-Νοσηλευτική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh90002303
heal.keywordURI http://skos.um.es/unescothes/C01256
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής el
heal.publicationDate 2004-06
heal.bibliographicCitation Πουρναράς, Ν., Τσόμπανου, Μ. & Σουρτζή, Π. (2004). Εκπαιδευτικές ανάγκες φοιτητών Νοσηλευτικής στα πλαίσια της διαπολιτισμικής φροντίδας υγείας. “Νοσηλευτική”. 43(2): 185-194 el
heal.abstract Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τις δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσει ο νοσηλευτής, μέσα από την εκπαίδευσή του, ώστε να προσφέρει ολοκληρωμένη φροντίδα υγείας στους μετανάστες που την έχουν ανάγκη. Υλικό - Μέθοδος: Γία τη συλλογή των απαραίτητων πληροφοριών διενεργήθηκε μια μελέτη σε δείγμα φοιτητών του τρίτου και τέταρτου έτους του Τμήματος Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Αθήνας το Φθινόπωρο του 2002. Η μελέτη περιλάμβανε τη συμπλήρωση ενός ειδικά αναπτυγμένου ερωτηματολογίου. Αποτελέσματα: Συμπληρώθηκαν 159 ερωτηματολόγια από φοιτητές του τρίτου και τέταρτου έτους. Το 56,6% των ερωτηθέντων δεν είχαν παρακολουθήσει κάποιο από τα μαθήματα «Κοινοτική Νοσηλευτική» ή «Δημογραφία», στα οποία γίνεται αναφορά στη Διαπολιτισμική Υγεία, ενώ το 78% δεν είχε παρακολουθήσει κάποιο άλλο σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Οι στάσεις των φοιτητών ως προς τους μετανάστες και πρόσφυγες φαίνεται ότι δεν είναι διαμορφωμένες με βάση τη γνώση, αλλά με βάση τη γενικότερη ενημέρωση. Παρ’ όλα αυτά θεωρούν ότι οι νοσηλευτές πρέπει να τους αντιμετωπίζουν πρώτα από όλα με σεβασμό. Το 64,8% του υπό μελέτη πληθυσμού δεν γνώριζε κάποιο φορέα ή υπηρεσία που θα μπορούσε να στηρίξει τους μετανάστες ή πρόσφυγες για την κάλυψη των ανα-γκών τους. Σε αδυναμία λεκτικής επικοινωνίας με τους μετανάστες ή πρόσφυγες ασθενείς, το 33,3% των ερωτη-θέντων θα ζητούσε τη βοήθεια διερμηνέα-μεταφραστή, ενώ το 24,5% θα ζητούσε τη συμβολή του συγγενικού περιβάλλοντος του ασθενούς. Το 85,5% των φοιτητών έκρινε ότι η εκπαίδευσή του σε σχέση με τη Διαπολιτισμική Νοσηλευτική είναι ανεπαρκής. Συμπεράσματα: Από τα ευρήματα της μελέτης φαίνεται ότι η εκπαίδευση των φοιτητών Νοσηλευτικής έχει σαφή ανθρωπιστική κατεύθυνση, αλλά όχι επαρκή πολιτισμική εξειδίκευση. el
heal.publisher Εθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδος el
heal.journalName Νοσηλευτική el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Εκπαιδευτικες αναγκες φοιτητων ...
    Μέγεθος: 6.410Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες