dc.contributor.author | Ιορδάνου, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.author | Αγγέλαινα, Σοφία | el |
dc.contributor.author | Μπέλλου, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.author | Γκεσούλη - Βολτυράκη, Ευτυχία | el |
dc.contributor.author | Βρούζου, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2015-06-17T22:28:39Z | |
dc.date.issued | 2015-06-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/16348 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | σχολικοί νοσηλευτές | |
dc.subject | ρόλος σχολικού νοσηλευτή | |
dc.subject | απόψεις μαθητών | |
dc.subject | λόγοι επίσκεψης μαθητών | |
dc.subject | λόγοι υγείας | |
dc.subject | ψυχολογικοί λόγοι | |
dc.subject | school nurses | |
dc.subject | the role of school nurse | |
dc.subject | pupils perceptions | |
dc.subject | pupils visiting reasons | |
dc.subject | health problems | |
dc.subject | psychological reasons | |
dc.title | Λόγοι επίσκεψης μαθητών της Σουηδίας στη σχολική νοσηλεύτρια και οι απόψεις τους για τον ρόλο της | el |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Ιατρική | |
heal.classification | Νοσηλευτική | |
heal.classification | Medicine | |
heal.classification | Nursing | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ιατρική | |
heal.classificationURI | **N/A**-Νοσηλευτική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362 | |
heal.contributorName | Θεοδωροπούλου, Βασιλική | el |
heal.dateAvailable | 10000-01-01 | |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | forever | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.publicationDate | 2004-06 | |
heal.bibliographicCitation | Ιορδάνου, Π., Αγγέλαινα, Σ., Μπέλλου, Π., Γκεσούλη, Ε., Βρούζου, Ε. κ.ά. (2004). Λόγοι επίσκεψης μαθητών της Σουηδίας στη σχολική νοσηλεύτρια και οι απόψεις τους για τον ρόλο της. “Νοσηλευτική”. 43(2): 216-225 | el |
heal.abstract | Σκοπός: Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό να εξετάσει τους λόγους για τους οποίους μαθητές της Σουηδίας επισκέπτονται τη/τον σχολική/κό νοσηλεύτρια/τή και τις απόψεις τους για τον ρόλο της/του. Υλικό - Μέθοδος: Το υλικό της μελέτης αποτέλεσαν μαθητές δύο γενικών σχολείων της Σουηδίας, του Runanskola και του Marisko-la, περιοχής Στοκχόλμης. Ειδικό ερωτηματολόγιο σχεδιάστηκε από τους μελετητές και μοιράστηκε σε μαθητές των σχολείων από τη σχολική νοσηλεύτρια και από τον Βοηθό του ερευνητή. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε ανώνυμα από 194 μαθητές των σχολείων. Οι διευθύνσεις των σχολείων και οι μαθητές αποδέχτηκαν τη μελέτη. Η στατιστική ανάλυση έγινε με το πακέτο SPSS και τη μέθοδο του χ2 test. Αποτελέσματα: To 53,6% ήταν κορίτσια και ία υπόλοιπα αγόρια. Η μέση ηλικία τους ήταν 13.04 έτη με SD= 1,41 έτη. Κυριότεροι λόγοι επίσκεψης των μαθητών ήταν προβλήματα υγείας 16%, πονοκέφαλος 8,8% και πόνοι εμμήνου ρύσης 23,2%. Τα κυριότερα ψυχολογικά προβλήματα ήταν το άγχος 8,2%, μη συγκεκριμένες αιτίες 8,2% και προβλήματα στις σχέσεις των δύο φύλων 6,7%. Οι μαθητές όταν συζητούσαν με τη σχολική νοσηλεύτρια έβρισκαν λύση στα προβλήμα-τά τους σε ποσοστό 25,4% και μόνο μερικές φορές έβρισκαν 59,7%. Το 62,6% αισθανόταν περισσότερη ασφάλεια με την παρουσία της σχολικής νοσηλεύτριας, το 53,6% την εμπιστευόταν σε προσωπικά τους προβλήματα, το 38,8% ενεργούσε σύμφωνα με τις οδηγίες της και το 66,7% την επισκεπτόταν για διάφορα θέματα εκτός υγείας. Συμπεράσματα: Τα αποτελέοματα της μελέτης μας έδειξαν όη ο ρόλος της/του σχολικής/κού νοσηλεύτριας/τή είναι σπουδαίος, η συμβολή της/του στην υγεία των παιδιών, η προσφορά της/του και γενικά η επίδραση στη ζωή των μαθητών είναι μεγάλη. | el |
heal.publisher | Εθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδος | el |
heal.journalName | Νοσηλευτική | el |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: