Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ιορδάνου, Παναγιώτα el
dc.contributor.author Αγγέλαινα, Σοφία el
dc.contributor.author Μπέλλου, Παναγιώτα el
dc.contributor.author Γκεσούλη - Βολτυράκη, Ευτυχία el
dc.contributor.author Βρούζου, Ελένη el
dc.date.accessioned 2015-06-17T22:28:39Z
dc.date.issued 2015-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/16348
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject σχολικοί νοσηλευτές
dc.subject ρόλος σχολικού νοσηλευτή
dc.subject απόψεις μαθητών
dc.subject λόγοι επίσκεψης μαθητών
dc.subject λόγοι υγείας
dc.subject ψυχολογικοί λόγοι
dc.subject school nurses
dc.subject the role of school nurse
dc.subject pupils perceptions
dc.subject pupils visiting reasons
dc.subject health problems
dc.subject psychological reasons
dc.title Λόγοι επίσκεψης μαθητών της Σουηδίας στη σχολική νοσηλεύτρια και οι απόψεις τους για τον ρόλο της el
heal.type journalArticle
heal.classification Ιατρική
heal.classification Νοσηλευτική
heal.classification Medicine
heal.classification Nursing
heal.classificationURI **N/A**-Ιατρική
heal.classificationURI **N/A**-Νοσηλευτική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362
heal.contributorName Θεοδωροπούλου, Βασιλική el
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής el
heal.publicationDate 2004-06
heal.bibliographicCitation Ιορδάνου, Π., Αγγέλαινα, Σ., Μπέλλου, Π., Γκεσούλη, Ε., Βρούζου, Ε. κ.ά. (2004). Λόγοι επίσκεψης μαθητών της Σουηδίας στη σχολική νοσηλεύτρια και οι απόψεις τους για τον ρόλο της. “Νοσηλευτική”. 43(2): 216-225 el
heal.abstract Σκοπός: Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό να εξετάσει τους λόγους για τους οποίους μαθητές της Σουηδίας επισκέπτονται τη/τον σχολική/κό νοσηλεύτρια/τή και τις απόψεις τους για τον ρόλο της/του. Υλικό - Μέθοδος: Το υλικό της μελέτης αποτέλεσαν μαθητές δύο γενικών σχολείων της Σουηδίας, του Runanskola και του Marisko-la, περιοχής Στοκχόλμης. Ειδικό ερωτηματολόγιο σχεδιάστηκε από τους μελετητές και μοιράστηκε σε μαθητές των σχολείων από τη σχολική νοσηλεύτρια και από τον Βοηθό του ερευνητή. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε ανώνυμα από 194 μαθητές των σχολείων. Οι διευθύνσεις των σχολείων και οι μαθητές αποδέχτηκαν τη μελέτη. Η στατιστική ανάλυση έγινε με το πακέτο SPSS και τη μέθοδο του χ2 test. Αποτελέσματα: To 53,6% ήταν κορίτσια και ία υπόλοιπα αγόρια. Η μέση ηλικία τους ήταν 13.04 έτη με SD= 1,41 έτη. Κυριότεροι λόγοι επίσκεψης των μαθητών ήταν προβλήματα υγείας 16%, πονοκέφαλος 8,8% και πόνοι εμμήνου ρύσης 23,2%. Τα κυριότερα ψυχολογικά προβλήματα ήταν το άγχος 8,2%, μη συγκεκριμένες αιτίες 8,2% και προβλήματα στις σχέσεις των δύο φύλων 6,7%. Οι μαθητές όταν συζητούσαν με τη σχολική νοσηλεύτρια έβρισκαν λύση στα προβλήμα-τά τους σε ποσοστό 25,4% και μόνο μερικές φορές έβρισκαν 59,7%. Το 62,6% αισθανόταν περισσότερη ασφάλεια με την παρουσία της σχολικής νοσηλεύτριας, το 53,6% την εμπιστευόταν σε προσωπικά τους προβλήματα, το 38,8% ενεργούσε σύμφωνα με τις οδηγίες της και το 66,7% την επισκεπτόταν για διάφορα θέματα εκτός υγείας. Συμπεράσματα: Τα αποτελέοματα της μελέτης μας έδειξαν όη ο ρόλος της/του σχολικής/κού νοσηλεύτριας/τή είναι σπουδαίος, η συμβολή της/του στην υγεία των παιδιών, η προσφορά της/του και γενικά η επίδραση στη ζωή των μαθητών είναι μεγάλη. el
heal.publisher Εθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδος el
heal.journalName Νοσηλευτική el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Λογοι επισκεψης μαθητων της ...
    Μέγεθος: 6.727Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες