dc.contributor.author | Σαμαράκου, Μαρία Τ. | el |
dc.contributor.author | Παπαδάκης, Ανδρέας Ε. | el |
dc.contributor.author | Φυλλαδιτάκης, Εμμανουήλ Δ. | el |
dc.contributor.author | Χατζηαποστόλου, Αντώνιος | el |
dc.contributor.author | Τσαγανού, Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2015-06-24T17:30:45Z | |
dc.date.available | 2015-06-24T17:30:45Z | |
dc.date.issued | 2015-06-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/18186 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | https://pureapps2.hw.ac.uk/portal/files/7492894/Samarakou_2014_iJet_3367_12583_1_PB_2.pdf | en |
dc.title | An open learning environment for the diagnosis, assistance and evaluation of students based on artificial intelligence | en |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Τεχνολογία | |
heal.classification | Εκπαίδευση, Ανώτατη | |
heal.classification | Technology | |
heal.classification | Higher education | |
heal.classificationURI | **N/A**-Τεχνολογία | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση, Ανώτατη | |
heal.classificationURI | **N/A**-Technology | |
heal.classificationURI | **N/A**-Higher education | |
heal.language | en | |
heal.access | campus | |
heal.journalName | International Journal of Emerging Technologies in Learning | en |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | false |
Αρχεία | Μέγεθος | Μορφότυπο | Προβολή |
---|---|---|---|
Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο. |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: