Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σαμαράκου, Μαρία Τ. el
dc.contributor.author Παπαδάκης, Ανδρέας Ε. el
dc.contributor.author Φυλλαδιτάκης, Εμμανουήλ Δ. el
dc.contributor.author Χατζηαποστόλου, Αντώνιος el
dc.contributor.author Τσαγανού, Γ. el
dc.date.accessioned 2015-06-24T17:30:45Z
dc.date.available 2015-06-24T17:30:45Z
dc.date.issued 2015-06-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/18186
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source https://pureapps2.hw.ac.uk/portal/files/7492894/Samarakou_2014_iJet_3367_12583_1_PB_2.pdf en
dc.title An open learning environment for the diagnosis, assistance and evaluation of students based on artificial intelligence en
heal.type journalArticle
heal.classification Τεχνολογία
heal.classification Εκπαίδευση, Ανώτατη
heal.classification Technology
heal.classification Higher education
heal.classificationURI **N/A**-Τεχνολογία
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση, Ανώτατη
heal.classificationURI **N/A**-Technology
heal.classificationURI **N/A**-Higher education
heal.language en
heal.access campus
heal.journalName International Journal of Emerging Technologies in Learning en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες