dc.contributor.author | Μανιαδάκη, Κατερίνα | el |
dc.contributor.author | Sonuga - Barke, Edmund | en |
dc.contributor.author | Κάκουρος, Ευθύμιος | el |
dc.date.accessioned | 2015-06-26T15:46:34Z | |
dc.date.available | 2015-06-26T15:46:34Z | |
dc.date.issued | 2015-06-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/19246 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://onlinelibrary.wiley.com | en |
dc.title | Trainee nursery teachers' perceptions of disruptive behaviour disorders | en |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Behavior disorders in children | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classification | Διαταραχές συμπεριφοράς των παιδιών | |
heal.classificationURI | **N/A**-Education | |
heal.classificationURI | **N/A**-Behavior disorders in children | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | **N/A**-Διαταραχές συμπεριφοράς των παιδιών | |
heal.language | en | |
heal.access | campus | |
heal.journalName | Child: Care, Health and Development | en |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: