dc.contributor.author |
Καψάσκη, Ελένη |
el |
dc.contributor.author |
Kapsaski, Eleni |
en |
dc.date.accessioned |
2018-05-29T14:00:30Z |
|
dc.date.available |
2018-05-29T14:00:30Z |
|
dc.date.issued |
2018-05-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11400/20219 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.title |
Αναδιοργάνωση επιχειρηματικών διαδικασιών οργανισμών πληροφόρησης |
el |
dc.title |
Business process reengineering |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
el |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.recordProvider |
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής/Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών |
el |
heal.recordProvider |
University of West Attica/School of Management, Economics and Social Sciences |
en |
heal.publicationDate |
2018-05-25 |
|
heal.abstract |
Η
Διαδικασία Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων (Business Process Reengineering - BPR) περιλαμβάνει αλλαγές τόσο στις δομές όσο και στις διαδικασίες στο επιχειρησιακό περιβάλλον. Όλες οι διαστάσεις μιας επιχείρησης, μπορούν να αλλάξουν μέσα από τη διαδικασία αναδιοργάνωσης . Η Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων παίζει σημαντικό ρόλο στην αναδιοργάνωση της επιχείρησης, αφού επιτρέπει στον οργανισμό να διεκπεραιώνει διαδικασίες σε διαφορετικές τοποθεσίες, δίνει δυνατότητα προσαρμογής στις παραγωγικές διαδικασίες, επιτρέπει την ταχύτερη παράδοση προϊόντων και υπηρεσιών στους πελάτες και συμβάλλει σε ταχύτερες συναλλαγές. Γενικότερα, το BPR επιφέρει αλλαγές στον τρόπο που εκτελούνται οι επιχειρησιακές διαδικασίες ώστε αυτές να γίνουν αποδοτικότερες.
Το BPR υποστηρίζει την επανεξέταση των διαδικασιών μιας επιχείρησης, ενθαρρύνει έναν οργανισμό να ξεκινήσει από το μηδέν και να εργαστεί για την ανάπτυξη της επιχείρησης έχοντας σκοπό την βελτίωση των επιδόσεων και των εσόδων. Επικεντρώνεται στις διαδικασίες που απαιτούνται για τον επανασχεδιασμό των στρατηγικών διαδικασιών και διαδικασιών προστιθέμενης αξίας που υπερβαίνουν τα οργανωτικά σύνορα. Είναι μια διαλειτουργική προσέγγιση και απαιτεί υποστήριξη από όλα σχεδόν τα τμήματα του οργανισμού. Επίσης περιλαμβάνει τον εντοπισμό των διαδικασιών και στη συνέχεια παραθέτει διεξοδικά την ανάλυση. Σχεδιάζεται λοιπόν μια ανασκόπηση των μεθοδολογιών ώστε ο οργανισμός να γνωρίζει που στοχεύει για να επιτύχει. Φυσικά χρειάζεται η συγκριτική αξιολόγηση και έτσι ξεκινάει το σχέδιο να ισχύει και υλοποιείται η διαδικασία ανασχεδιασμού με μοναδικό στόχο τη βελτίωση.
Οι επιχειρήσεις αναλύθηκαν, κατανεμήθηκαν, συντέθηκαν, και έθεσαν φυσικά ως στόχο τους τη μεγιστοποίηση των κερδών. Βέβαια ο στόχος αυτός έχει αρκετές πλευρές. Για για να επιτευχθεί το κέρδος θα πρέπει να υπάρχει αποδοτικότητα της παραγωγής, η βασική φυσικά αξία του πελάτη, βελτιστοποίηση του κόστους καθώς και άλλα άλλες εξίσου σημαντικές λειτουργίες που οδηγούν τελικά στον ίδιο σκοπό κάθε επιχειρηματικής διαδικασίας. Η έρευνα για την οργανωτική ανάπτυξη και τη δομή των επιχειρήσεων απέδειξε ότι οι οργανώσεις, όπως και κάθε ζωντανός οργανισμός, περνούν από έναν αναπτυξιακό κύκλο ζωής και υποβάλλονται σε επαναλαμβανόμενα και προβλέψιμα πρότυπα συμπεριφοράς καθ 'όλη τη διάρκεια. Σε κάθε στάδιο ανάπτυξης, ο οργανισμός πρέπει να αντιμετωπίσει μια νέα σειρά προκλήσεων. στην επίλυση των οποίων προχωρά μέσω του επόμενου σταδίου. Ριζικές αλλαγές στην ηγεσία, τη διαχείριση και τον τρόπο σκέψης είναι απαραίτητες για την εξισορρόπηση του ελέγχου και της ευελιξίας για να διατηρηθεί ο ρυθμός της προόδου.
Όπως γίνεται αντιληπτό στα κεφάλαια του θεωρητικού πλαισίου, η εργασία αυτή αναφέρεται στην αναγκαιότητα αλλά και τη χρησιμότητα της αναδιοργάνωσης σε κάθε οργανισμό. Η αναδιοργάνωση μιας επιχείρησης φυσικά δεν εξαρτάται μόνο από τον οργανισμό αλλά κυρίως από το υπαλληλικό προσωπικό. Μέσω της ατομικής συνεισφοράς, το υπαλληλικό προσωπικό καλείται να αποδείξει πόσο διατεθειμένο είναι να επιτευχθεί κάθε στόχος του οργανισμού ώστε να φτάσει η επιχείρηση στο επίπεδο της επιτυχίας. Όπως αποδεικνύεται, με την ακολουθία στρατηγικών μεθοδολογιών και σωστή καθοδήγηση του στελεχιακού δυναμικού στο υπαλληλικό προσωπικό, η διαδικασία της αναδιοργάνωσης μπορεί να επιφέρει σημαντικά αποτελέσματα στην αντίληψη των πελατών επομένως και στα πλαίσια του ανταγωνισμού.
Για την επιβεβαίωση του θεωρητικού πλαισίου κρίθηκε αναγκαία η διεξαγωγή ερωτηματολογίου έρευνας. Σε αυτό το κεφάλαιο λοιπόν θα γίνει η ανάλυση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου σχετικά με τους παράγοντες απόδοσης και παραγωγικότητας του προσωπικού σε καθεστώς τεχνολογικής αναδιοργάνωσης. Το ερωτηματολόγιο δόθηκε σε κατάλληλα άτομα με απασχόληση σε εταιρίες και επιχειρήσεις ώστε να υπάρξει ένα πραγματικό αποτέλεσμα. Μετά την παρουσίαση και ανάλυση του ερωτηματολογίου θα προκύψουν τα ανάλογα συμπεράσματα. |
el |
heal.abstract |
Business Process Reengineering – BPR includes changes in the structures as well as the processes in the operational environment. Every dimension of enterprise can be altered through BPR. Information technology plays a fundamental part in the rearrangement of an enterprise as it allows the organization to fulfill processes in different localities and to adapt its productive processes. Also, Information technology enables the rapid delivery of products and services to customers as well as contributing to faster transactions. In general, BPR brings changes in the way that operational processes are executed so as to become more efficient.
BPR supports the reevaluation of the processes of an enterprise, encourages the organization to start from zero and to work towards growth by having aim the improvement of results and revenue. BPR focuses on the processes required in order to re-design the strategic processes and the processes of added value that may exceed the organizational borders. BPR is an interoperable approach that requires support from almost all departments of an organization. Furthermore, it includes the acquisition of the processes and afterwards it provides their thorough analysis. Thus, an examination of methodologies is planned in order of the organization to achieve its goals. Finally, a comparative evaluation is needed in order to for the plan and the reevaluation process to be set in motion with only objective the improvement.
Enterprises have been analyzed, distributed and composed. They have set as their goal the maximization of profits. Of course this goal has various sides. In order for this goal to be met, there should be efficiency of production, the fundamental value of the costumer, the optimization of the cost as well as others equally important functions that finally lead to the same goal of the enterprising process. The research of the organizational growth and structure has proven that organizations, like any living organism, go through a developing circle of life and are submitted to repeated and predictable behavior models throughout. In each stage of growth, the organization needs to face numerous challenges that find their solution via the following stage. Finally, radical changes in leadership, management and way of thinking are essential so as to balance control and flexibility by maintaining the rhythm of progress.
As it can be seen in the chapters of the theoretical framework, this paper refers to the necessity and the usefulness of the reorganization in every organization. The reorganization of a business is not only dependent on the organization but mainly on the staff. Through the individual contribution, staff are required to demonstrate how much they are willing to achieve each goal set by the organisation in order for the company to reach the desired level of success.
In order to confirm the theoretical framework, it was necessary to conduct a survey questionnaire. This chapter will therefore analyse the results of the questionnaire on the performance and productivity factors of the personnel through technological reorganization. The questionnaire was given to people considered suitable that work for companies and businesses in order to obtain a real result. After the presentation and analysis of the questionnaire the relevant conclusions will be drawn. |
en |
heal.advisorName |
Σακάς, Δαμιανός |
el |
heal.advisorName |
Sakas, Damianos |
en |
heal.committeeMemberName |
Κουλούρης, Αλέξανδρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζερβός, Σπύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σακάς, Δαμιανός |
el |
heal.committeeMemberName |
Koulouris, Alexandros |
en |
heal.committeeMemberName |
Zervos, Spiros |
en |
heal.committeeMemberName |
Sakas, Damianos |
en |
heal.academicPublisher |
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών / Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης |
el |
heal.academicPublisher |
School of Management, Economics and Social Sciences / Department of Archival, Library and Information Studies |
en |
heal.academicPublisherID |
teiath |
el |
heal.numberOfPages |
151 |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|
heal.dateCreated |
2018-05-25 |
|