Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βαρβαρέσος, Στυλιανός el
dc.contributor.author Σωτηριάδης, Μάριος el
dc.date.accessioned 2014-12-19T14:30:52Z
dc.date.available 2014-12-19T14:30:52Z
dc.date.issued 2014-12-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/3028
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject The promotion of Crete's island
dc.subject British tour operators
dc.subject Marketing strategies
dc.subject Methods and techniques implement
dc.subject Τουρισμός
dc.subject Κρήτη
dc.subject Ανάλυση στρατηγικών μεθόδων
dc.subject Προβολή της Κρήτης
dc.title Η προβολή της Κρήτης από τους Βρετανούς tour operators el
dc.title The promotion of Crete's island by british tour operators en
heal.type journalArticle
heal.classification Geography
heal.classification Voyages and travels
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85144443
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.language el
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας.Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας. el
heal.publicationDate 2004-11
heal.bibliographicCitation Βαρβαρέσος, Σ. και Σωτηριάδης, Μ., (2004) Η προβολή της Κρήτης από τους Βρετανούς tour operators. Τουριστική επιστημονική επιθεώρηση. (2). σσ.9-27. el
heal.abstract Η παρούσα δημοσίευση έχει ως θέμα την ανάλυση των στρατηγι¬κών, μεθόδων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται από τους Βρετανούς Tour Operators (Τ.Ο.) για την προβολή της Κρήτης ως τουριστικού προορισμού. Η προσέγγιση του θέματος πραγματο¬ποιείται μέσω των καταλόγων προϊόντων και τιμών (μπροσού¬ρων) των Τ.Ο., σε συνδυασμό με προσωπικές συνεντεύξεις σε πρόσωπα-κλειδιά. Αρχικά οριοθετούνται οι δραστηριότητες των Τ.Ο. στα πλαίσια λειτουργίας του διεθνούς τουρισμού, αναδεικνύοντας το ρόλο τους. Έπεται η προσέγγιση και ανάλυση του οργανωμένου ταξι¬διού και της μπροσούρας ως το βασικό εργαλείο παραγωγής και διάθεσης των τουριστικών προϊόντων. Τα βασικά αποτελέσματα που προέκυψαν από τη πραγματοποιηθείσα έρευνα, με βάση τη μεθοδολογία της ανάλυσης μάρκετινγκ, επέτρεψαν να προσδιορί¬σουμε τα κύρια συστατικά στοιχεία της πολιτικής προβολής και της στρατηγικής προώθησης και εμπορίας των Βρετανών Τ.Ο. σε σχέση με την Κρήτη, το σημαντικότερο Ελληνικό τουριστικό προορισμό. el
heal.abstract The marketing strategies, methods and techniques implemented by the British Tour Operators (T.O.) in promoting Crete’s Island con¬stitute the paper’s topic. The issue has been approached using the information extracted from 4 the brochures and the personal interviews with key persons. The T.O’s production and promotional activities are placed into the inter¬national tourism’s operational framework, highlighting their role and the brochure is considered as the main tool of tourist products’ pro¬duction and distribution. The marketing research that we have carried out was aiming at determine the key elements of the T.O’s policy and strategy. The research’s findings have contributed to identify the com-ponents of their marketing policy and promotional strategy concern¬ing Crete, which is the main Greek tourism destination. en
heal.journalName Τουριστική επιστημονική επιθεώρηση el
heal.journalName Tourism scientific review en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ...
    Μέγεθος: 1.064Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες