Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. el
dc.contributor.author Μπιτσάνη, Ευγενία Π. el
dc.date.accessioned 2014-12-23T15:33:02Z
dc.date.issued 2014-12-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/3120
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Advertising legislation
dc.subject Intellectual property
dc.subject Copyrights
dc.subject Νομοθεσία διαφημίσεων
dc.subject Πνευματική ιδιοκτησία
dc.subject Πνευματικά δικαιώματα
dc.title Examination of the relationship in the creation of advertising messages and issues of intellectual property in the digital era en
heal.type conferenceItem
heal.classification Commerce
heal.classification Advertising
heal.classification Ηλεκτρονικό εμπόριο
heal.classification Διαφήμιση
heal.classificationURI **N/A**-Commerce
heal.classificationURI **N/A**-Advertising
heal.classificationURI **N/A**-Ηλεκτρονικό εμπόριο
heal.classificationURI **N/A**-Διαφήμιση
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης el
heal.publicationDate 2010
heal.bibliographicCitation Kavoura, Α., Bitsani, Ε. (2010) A Simulation Model for Measuring Customer Satisfaction through Employee Satsifaction. In 3rd International Seminar on information law. Corfu, 25th to 26th June. pp.70-79. en
heal.publisher Νομική βιβλιοθήκη el
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 3rd International Seminar on information law en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP ...
    Μέγεθος: 349.6Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες