Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζωντήρος, Δημήτρης el
dc.date.accessioned 2014-12-23T16:52:45Z
dc.date.issued 2014-12-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/3125
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.eurodl.org/ el
dc.subject Globalization
dc.subject Computer networks--Remote access
dc.subject Παγκοσμιοποίηση
dc.subject Απομακρυσμένη πρόσβαση
dc.title Online, distance education and globalisation en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle It's impact on educational access, inequality and exclusion en
heal.classification Education
heal.classification Distance education
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Εκπαίδευση εξ αποστάσεως
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85038507
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση εξ αποστάσεως
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00004799
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης el
heal.publicationDate 2008
heal.bibliographicCitation Zondiros, D. (2008). Online, distance education and globalisation: Its impact on educational access, inequality and exclusion. "EURODL". 2-17. en
heal.abstract Online and Distance Education can be seen as a product and a producer of globalisation. Educational access, inequality and exclusion from education are topics of major importance in developing and developed countries’ efforts to use Online and Distance Education as a means to respond to the forces of globalisation. Socio-cultural, economic, political and technological factors and their complex combinations in the wider context of globalisation show that globalising forces affect deeply and in various ways the educational systems of any country and are expected to do so more drastically in the future. This is mirrored at the universities’ mission statements that were examined. While educational access has traditionally been given high priority, inequity and exclusion issues - along with globalisation pressures - undermined societies’ and universities’ efforts to fully achieve their aims. These society used Online and Distance Education (especially by establishing Open Universities) but responded to each country’s specific needs and priorities. It is suggested that a good response to these issues might be context-specific Online and Distance Education and Flexible Learning solutions, new pedagogy that is more aware of students’ needs and, alternatively, tailor-made modes of Open and Distance Learning and Flexible Learning that suit particular contexts and circumstances. en
heal.abstract H Online και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση μπορεί να ιδωθεί ως προϊόν και ως «παραγωγός» παγκοσμιοποίησης. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, η ανισότητα και ο αποκλεισμός από την εκπαίδευση είναι θέματα μείζονος σημασίας στην προσπάθεια αναπτυσσόμενων και ανεπτυγμένων χωρών να χρησιμοποιήσουν την Online και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση ως μέσο ανταπόκρισης στις δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης. Κοινωνικό-πολιτιστικοί, οικονομικοί, πολιτικοί και τεχνολογικοί παράγοντες και οι περίπλοκοι συνδυασμοί τους, δείχνουν ότι οι δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης επιδρούν πολύ και με διαφορετικούς τρόπους στα εκπαιδευτικά συστήματα οποιοσδήποτε χώρας και αναμένεται να κάνουν το ίδιο με δραστικότερο τρόπο στο μέλλον. Αυτό αντανακλάται και στις «δηλώσεις αποστολής» των πανεπιστημίων που εξετάστηκαν. Ενώ στην πρόσβαση στην εκπαίδευση έχει, παραδοσιακά, δοθεί υψηλή προτεραιότητα, τα ζητήματα της ανισότητας και του αποκλεισμού - παράλληλα με τις πιέσεις της παγκοσμιοποίησης - υπονόμευσαν τις προσπάθειες των κοινωνιών και των πανεπιστημίων να επιτύχουν πλήρως τους σκοπούς τους. Χρησιμοποίησαν την Online και Εξ Αττοστάσεως Εκπαίδευση (ιδρύοντας Ανοικτά Πανεπιστήμια) αλλά ανταποκρίθηκαν στις ειδικές ανάγκες και προτεραιότητες της κάθε χώρας. Μια ορθή ανταπόκριση σε αυτά τα προβλήματα θα μπορούσε να συνίσταται σε εξειδικευμένες λύσεις Online και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και Ευέλικτης Μάθησης, νέα παιδαγωγική που να αντιλαμβάνεται περισσότερο τις ανάγκες των εκπαιδευομένων και, εναλλακτικώς, προσαρμοσμένος κατά περίπτωση, τρόποι προσφοράς Ανοικτής, Εξ αποστάσεως και Ευέλικτης Μάθησης. el
heal.journalName EURODL en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ONLINE DISTANCE EDUCATION AND ...
    Μέγεθος: 427.0Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες