dc.contributor.author | Κοτζαμπασσάκη, Στέλλα | el |
dc.contributor.author | Ανδρεά, Σταυρούλα | el |
dc.contributor.author | Βαρδάκη, Ζαμπία | el |
dc.contributor.author | Κυριακίδου, Ελένη | el |
dc.contributor.author | Μαντζώρου, Μαριάννα | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-14T15:52:14Z | |
dc.date.issued | 2015-01-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/4045 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Career development | |
dc.subject | Attitudes | |
dc.subject | Ethics | |
dc.subject | Nursing--Study and teaching (Graduate) | |
dc.subject | Ιδανική σταδιοδρομία | |
dc.subject | νοσηλευτική σταδιοδρομία | |
dc.subject | στάσεις | |
dc.subject | αξίες | |
dc.subject | πεποιθήσεις | |
dc.subject | νοσηλευτική εκπαίδευση | |
dc.subject | nursing career | |
dc.subject | beliefs | |
dc.title | Αξίες, στάσεις και πεποιθήσεις των σπουδαστών τής Νοσηλευτικής για την ιδανική επαγγελματική σταδιοδρομία και την επαγγελματική σταδιοδρομία στη Νοσηλευτική | el |
dc.title | Values, attitudes and beliefs of Nursing students towards their ideal career and the cereer in Nursing | en |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Ιατρική | |
heal.classification | Νοσηλευτική | |
heal.classification | Medicine | |
heal.classification | Nursing | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ιατρική | |
heal.classificationURI | **N/A**-Νοσηλευτική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh86001816 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002006216 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00005644 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh97000137 | |
heal.contributorName | Ντίκου, Μ. | el |
heal.dateAvailable | 10000-01-01 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.publicationDate | 2003 | |
heal.bibliographicCitation | Κοτζαμπασάκη, Σ., Ανδρεά, Σ., Βαρδάκη, Ζ., Κυριακίδου, Ε., Μαντζώρου, Μ., κ.α. (2003). Αξίες, στάσεις και πεποιθήσεις φοιτητών Νοσηλευτικής για την ιδανική επαγγελματική σταδιοδρομία και για την επαγγελματική σταδιοδρομία στη Νοσηλευτική. “ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ”. 42(3): 353-363 | el |
heal.abstract | Σκοπός: Να διερευνήσει και να συγκρίνει τις στάσεις, τις αξίες και πεποιθήσεις των φοιτητών της Νοσηλευτικής οι οποίοι βρίσκονται σε διαφορετικά στάδια εκπαίδευσης για την ιδανική επαγγελματική σταδιοδρομία και για την επαγγελματική σταδιοδρομία στη Νοσηλευτική. Υλικό-Μέθοδος: Το δείγμα αποτέλεσαν 440 φοιτητές των 1ου, 5ου, 7ου και 8ου εξαμήνων των δύο τμημάτων Νοσηλευτικής του Τ.Ε.Ι. Αθηνών. Επιλέχθηκε ένα περιγραφικό σχέδιο σύγκρισης. Για τη συλλογή των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε το όργανο μέτρησης των May et al18. Εφαρμόστηκε περιγραφική στατιστική, t–test και ανάλυση διασποράς (ΑΝOVA). Αποτελέσματα: Το ιδανικό επάγγελμα απαιτεί πολλές γνώσεις, σπουδή σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και καλούς βαθμούς. Εμπνέει σεβασμό, εκτίμηση, παρέχει επαγγελματική εξασφάλιση, πολλά χρήματα, αυτονομία, εργασία με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας και σε ασφαλές περιβάλλον. Η Νοσηλευτική είναι επάγγελμα φροντίδας. Απαιτεί καλούς βαθμούς και σπουδή σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά είναι χειρωνακτικό επάγγελμα. Δεν έχει αυτονομία, σεβασμό, εκτίμηση, δεν δίνει ευκαιρίες για εργασία με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας και δεν αποδίδει πολλά χρήματα. Oι νοσηλευτές εργάζονται σκληρά και είναι συνεχώς απασχολημένοι σε μη ασφαλές περιβάλλον. Σχεδόν όλες οι διαφορές ανάμεσα στην ιδανική και τη νοσηλευτική σταδιοδρομία ήταν στατιστικά σημαντικές. Βρέθηκαν επίσης στατιστικά σημαντικές διαφορές όταν συγκρίθηκαν τα τέσσερα εξάμηνα σπουδών. Συμπεράσματα: Τα αποτελέσματα δηλώνουν την ανάγκη βελτίωσης της εικόνας του νοσηλευτικού επαγγέλματος. | el |
heal.abstract | To describe, investigate and compare the values, attitudes and various beliefs of Nursing students during the different levels of their education, towards what they consider as the ideal career and more specifically the professional career of their choice, Nursing. Matenal - Method: The sample consisted of440 students of the 1st, 5th, 7th and 8th semesters of the Nursing departments of TEI of Athens. A comparative descriptive survey was selected. The instrument developed by May et al18 was used for data collection. Descriptive statistics, paired t-test and One Way Analysis of Variance were performed to test for significant differences. Results: The ideal profession demands knowledge with good grades tertiary educational. It is respected, appreciated, practiced in a safe environment with job security, autonomy, using high technology and with opportunities of making good money. Nursing is a caring profession. It is studied in tertiary educational schools. It requires good grades, too. However it was considered as a hard, technical busy and unsafe job, without autonomy, respect, appreciation and security. A job without opportunities of high technology or chances of making money. Almost all differences between the ideal and nursing career were statistically significant. Significant differences were found when comparisons were made between the four different semesters. Conclusions: The results suggest the need for changes to improve the image of Nursing. | en |
heal.publisher | Εθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδος | el |
heal.journalName | Νοσηλευτική | el |
heal.journalName | Nosileftiki | en |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: