Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βασσάλου, Κωνσταντίνα el
dc.date.accessioned 2014-05-31T18:45:15Z
dc.date.available 2014-05-31T18:45:15Z
dc.date.issued 2014-05-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/413
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://photography.teiath.gr/source/index.html en
dc.subject Φωτογράφοι - Ελλάς
dc.subject Φωτογράφοι
dc.subject Ολυμπιακοί αγώνες
dc.subject Olympic games
dc.title Η φωτογραφική καταγραφή των Ολυμπιακών αγώνων του 1896 el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Technology--Photography--Cinematography. Motion pictures
heal.classification Τέχνη
heal.classification Φωτογραφία
heal.classification Οπτικοακουστικά μέσα
heal.classificationURI http://inkdroid.org/lcco/TR845-899
heal.classificationURI **N/A**-Τέχνη
heal.classificationURI **N/A**-Φωτογραφία
heal.classificationURI **N/A**-Οπτικοακουστικά μέσα
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι Αθήνας, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών el
heal.publicationDate 2005
heal.bibliographicCitation Βασσάλου, Κωνσταντίνα (2005), "Η φωτογραφική καταγραφή των Ολυμπιακών αγώνων του 1896", Τ.Ε.Ι Αθήνας, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών el
heal.tableOfContents Εισαγωγή 9 1 Η φωτογραφική καταγραφή των πρώτων ∆ιεθνών Ολυ μ πιακών Αγώνων Τύπος και Ολυ μ πιακοί Αγώνες 15 ∆ιένεξη μ εταξύ Τύπου και Πολιτείας λίγο πριν τους Αγώνες 18 Φωτογραφία και Τύπος κατά τον 19 ο αιώνα 20 Οι “ σκιτσορεπόρτερ ” των πρώτων Ολυ μ πιακών Αγώνων 22 Η Ολυ μ πιάδα του 1896 και το Κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο μ έσα στο οποίο τελέστηκε 24 Οικονο μ ικές δυσκολίες , αιτία ελλιπούς διοργάνωσης 27 Η φωτογραφική κάλυψη των Αγώνων Οι ξένοι φωτογράφοι που κάλυψαν την διοργάνωση : Albert Meyer , ο πλέον διακεκρι μ ένος φωτογράφος των Αγώνων 29 Το ιστορικό ανά μ ειξης του στους Αγώνες : Η σύνδεση του μ ε το Γερ μ ανικό Κο μ ιτάτο 30 Το Βασιλικό Λεύκω μ α που παρήγαγε 32 Και ένα άλ μ που μ που πρόσφατα ανακαλύφθηκε 35 Σπανιότητα των φωτογραφιών του 36 Η ζωή του Αλβέρτου Μάγιερ 37 Η τραγική κατάληξη του αρχείου του 37 Elias Burton Holmes 39 Το χρονικό ανά μ ειξής του το 1896 αλλά και το 1906 39 Η ζωή του 41 Το υλικό που εξέδωσε για την Ελλάδα 43 Thomas Pelham Curtis , o Ολυ μ πιονίκης αθλητής 44 Άλλοι ξένοι που φωτογράφισαν τους αγώνες . 45 Οι Έλληνες φωτογράφοι της διοργάνωσης : Επαγγελ μ ατίες της περιοχής των Αθηνών Κωνσταντίνος Αθανασίου 47 M&Mme de Boé 49 ∆η μ ήτριος Μαρτι μ ιανάκης 49 Νικόλαος Μπίρκος 50 Νικόλαος Παντζόπουλος 51 Τρεις επαγγελ μ ατίες φωτογράφοι που απαθανάτισαν πορτρέτα που σχετίζονται μ ε τη διοργάνωση : Αφοί Ρω μ αΐδη 52 Αναστάσιος Γαζιάδης 54 Σόλων Βάθης 54 Αξιοση μ είωτοι Έλληνες ερασιτέχνες που κατέγραψαν τους Αγώνες : Παύλος Μελάς , ο μ ετέπειτα εθνικός ήρωας 55 Ζαχαρίας Ζαχαριάδης 57 Ιωάννης Μακρόπουλος 59 6 Ιωάννης Λα μ πάκης και Μιχαήλ Βενιέρης , οι μ όνοι επαγγελ μ ατίες φωτογράφοι δράσης της διοργάνωσης Ιωάννης Λα μ πάκης 61 Μιχαήλ Βενιέρης , ο εξαιρετικός Έλληνας φωτογράφος της διοργάνωσης 67 Photographie Artistique G. Lekegian & Co 69 Ε μ πορική προώθηση των φωτογραφιών εκείνην την εποχή : Η ειδική παραγγελία που εκτέλεσε ο Βενιέρης : Έλληνες της Αιγύπτου και η πιθανή σχέση τους μ ε τον Βενιέρη 75 Η περίπτωση του Μάγιερ : η δωρεά ενός συλλεκτικού λευκώ μ ατος μ ε πρωτότυπες εικόνες σε Βασιλικούς Οίκους της Ευρώπης και η αποζη μ ίωση που έλαβε 77 Με μ ονω μ ένες πωλήσεις σε ιδιώτες 78 ∆η μ οσιεύσεις σε Εκδόσεις της εποχής : 79 Εικονογραφη μ ένες πανηγυρικές εκδόσεις βιβλίων 79 Ελληνικές Εφη μ ερίδες 84 Ξενόγλωσσος τύπος του εξωτερικού 84 Καρτ Ποστάλ 86 Πνευ μ ατικά δικαιώ μ ατα στην Ελληνική Νο μ οθεσία περί το 1896: Πως η ελλειπής νο μ οθεσία , άφησε έκθετους τους φωτογράφους στα συ μ φέροντα των τυπογραφίων 87 Οι φωτογραφίες του 1896 σή μ ερα . Φωτογραφικές μ αρτυρίες αλλά και συλλεκτικά αντικεί μ ενα μ εγάλης αξίας 89 Μια αξιοση μ είωτη επισή μ ανση για τους συλλέκτες των Ολυ μ πιακών ενθυ μ η μ άτων 90 Αξιολόγηση του συνολικού έργου της καταγραφής των Αγώνων 91 Σύγκριση μ ε το 1900 και το 1906: Συ μμ ετοχή Ελλήνων φωτογράφων στην Ολυ μ πιάδα του Παρισιού του 1900 92 Η καταγραφή της Μεσολυ μ πιάδος του 1906 93 2 Φωτογραφική τεχνολογία όπως είχε δια μ ορφωθεί μ έχρι και την περίοδο των 1 ων Ολυ μ πιακών Αγώνων της Αθήνας . Προϊστορία του φωτορεπορτάζ 99 Πρώι μ α δείγ μ ατα φωτορεπορτάζ στην Ελλάδα του 19 ου αιώνα 100 Η χρονοφωτογραφία , η ανάλυση της κίνησης και οι πρωτοπόροι του 19 ου αιώνα 101 Τεχνολογική εξέλιξη και κινη μ ατογράφος : Το παραλίγο κερδισ μ ένο στοίχη μ α της κινη μ ατογράφησης των αγώνων . 105 Η γέννηση της αθλητικής φωτογραφίας 106 Η τεχνολογία στα Ελληνικά τυπογραφία της εποχής 107 Εξοπλισ μ ός που χρησι μ οποιήθηκε για την φωτογράφιση των Αγώνων : Μηχανές 109 Φακοί 111 Αρνητικά : τεράστιες γυάλινες πλάκες αλλά και τα πρώτα φιλ μ της Kodak 112 Φωτογραφικές Εκτυπώσεις : Οι αλβου μ ινούχες εκτυπώσεις των Ελλήνων επαγγελ μ ατιών 116 Η αριστοτυπία που χρησι μ οποίησαν ο Μελάς και ο Μιχαήλ Βενιέρης Η βιο μ ηχανοποίηση της παραγωγής φωτογραφικών χαρτιών : συνεχής επίστρωση χαρτιών σε ρολό 118 Η Πλατινοτυπία που προτί μ ησε ο Αλβέρτος Μάγιερ 121 3 Σύγχρονη παραγωγή σειράς συλλεκτικών αντιγράφων , σε προσο μ οίωση των φωτογραφικών μ εθόδων εκτύπωσης του 19 ου αιώνα Παραγωγή πανο μ οιότυπων , ιστορικών φωτογραφιών του Αλβέρτου Μάγιερ από τους Ολυ μ πιακούς Αγώνες του 1896 Μπορεί να αναπαραχθεί μ ια εικόνα μ ε την τεχνολογία των τελών του 19 ου αιώνα σή μ ερα ; Η συ μ βολή της ψηφιακής εικονοποίησης για τον σκοπό αυτό . 127 Η κλασική φωτοχη μ ική μ έθοδος παραγωγής internegative και η σύγχρονη ψηφιακή εκδοχή 129 Το μ έλλον : Ψηφιακά αρνητικά από εκτυπωτή 130 ∆ιαδικασία εκτύπωσης μ ε Πλατίνα , στην αυγή του 21 ου αιώνα : Το Περιβάλλον Εργασίας 131 Πλαίσιο Εκτύπωσης Κόντακτ (Contact-Printing Frames) 131 Φωτιστικές Πηγές UV 132 Τεχνικά χαρακτηριστικά 133 Χη μ ικές Ύλες για την Ευαισθητοποίηση 133 Αρνητικά 133 Χάρτινη Βάση 134 Χειροποίητη ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ της χάρτινης βάσης μ ε την φωτοευαίσθητη ουσία 134 Επίστρωση φωτοευαίσθητου διαλύ μ ατος 135 Μια πιο σύγχρονη μ έθοδος επάλειψης : Glass Spreader Rod 137 ΕΚΤΥΠΩΣΗ : Έκθεση 138 Ε μ φάνιση 139 Καθαρισ μ ός 140 Μέγεθος κόκκων 140 Χρώ μ α ( Καθορισ μ ός της απόχρωσης χωρίς τονισ μ ό ) 140 Έλεγχος κοντράστ 141 Ε μ φάνιση μ ε Γλυκερίνη 141 ΠΙΘΑΝΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΟΝΙΣΜΟΥ Τονισ μ ός Ουρανίου 141 Τονισ μ ός χρυσού 143 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ 143 Εκτύπωση μ ε Παλλάδιο 144 Σκοπός της εκτύπωσης αντιγράφων μ ε την μ έθοδο της Πλατινοτυπίας που χρησι μ οποίησε ο Μάγιερ 145 Κοινωνικές ανάγκες που εξυπηρετούν τα αντίγραφα 146 Περιγραφή των ορίων περιορισ μ ού στην κατασκευή των αντιγράφων . 148 Η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την παραγωγή αντιγράφων σε προσο μ οίωση της ιστορικής μ εθόδου 149 Αξιολόγηση των αποτελεσ μ άτων Σε πιο βαθ μ ό είναι εφικτή η προσέγγιση της τεχνολογίας που χρησι μ οποίησε ο φωτογράφος το 1896; 150 Από την ιδέα στο πωλητήριο του Μουσείου . Κόστος πραγ μ ατοποίησης των αντιγράφων και ε μ πορικότητα αυτών 152 Παραδείγ μ ατα άλλων , που έχουν ήδη πραγ μ ατοποιήσει συλλεκτικές χειροποίητες φωτογραφικές εκτυπώσεις στο εξωτερικό 154 el
heal.advisorName Ηλίας, Παναγιώτης el
heal.committeeMemberName Ηλίας, Παναγιώτης el
heal.academicPublisher Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών el
heal.academicPublisherID teiath
heal.numberOfPages 197
heal.fullTextAvailability true
heal.dateCreated 2005


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Olympic games 1896.pdf
    Μέγεθος: 21.14Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες