dc.contributor.author | Μαντζώρου, Μαριάννα | el |
dc.contributor.author | Μαστρογιάννης, Δήμος | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-28T19:16:04Z | |
dc.date.issued | 2015-01-28 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/4958 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://www.hjn.gr | en |
dc.subject | Heart--Diseases--Patients--Rehabilitation | |
dc.subject | Patient education | |
dc.subject | cardiac arrest | |
dc.subject | άγχος και μάθηση στη στεφανιαία μονάδα | |
dc.subject | αποκατάσταση καρδιολογικού ασθενούς | |
dc.subject | διδασκαλία ασθενούς | |
dc.subject | έμφραγμα μυοκαρδίου | |
dc.subject | stress and learning in the coronary unit | |
dc.title | Eπίδραση της διδασκαλίας του εμφραγματία στη συμμόρφωση και στην αλλαγή του τρόπου ζωής του | el |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Ιατρική | |
heal.classification | Νοσηλευτική | |
heal.classification | Medicine | |
heal.classification | Nursing | |
heal.classificationURI | **N/A**-ιατρική | |
heal.classificationURI | **N/A**-νοσηλευτική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85020190 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85098703 | |
heal.keywordURI | http://lod.nal.usda.gov/188003 | |
heal.dateAvailable | 10000-01-01 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.publicationDate | 2006-06 | |
heal.bibliographicCitation | Μαντζώρου, Μ. & Μαστρογιάννης, Δ. (2006). Eπίδραση της διδασκαλίας του εμφραγματία στη συμμόρφωση και στην αλλαγή του τρόπου ζωής του. “Νοσηλευτική”.45(2) | el |
heal.abstract | Το έμφραγμα μυοκαρδίου αποτελεί ένα συντριπτικό γεγονός για τον ασθενή και την οικογένειά του. Ο νοσηλευτής καλείται να παρέμβει σε μια ψυχολογική και σωματική κρίση, αλλά και να ξεκινήσει τη διαδικασία αποκατάστασης του ασθενούς. Η διδασκαλία που απαιτείται για την αποκατάσταση δεν πρέπει να περιορίζεται στην απλή μετάδοση γνώσης και δεξιοτήτων αλλά να ενεργοποιεί τη συμμετοχή του ασθενούς στη διαδικασία της μάθησης, ώστε να κατανοεί την κατάστασή του και συνειδητά να συμμορφώνεται στις ιατρικές οδηγίες αλλάζοντας ταυτόχρονα τον τρόπο ζωής του. Για να είναι αποτελεσματική η διδασκαλία, απαιτούνται δεξιότητες εκ μέρους του νοσηλευτή που να στηρίζονται σε καθορισμένους σκοπούς και μεθοδολογίες, γι’ αυτό και η προετοιμασία για διδασκαλία πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα στη νοσηλευτική εκπαίδευση. Οι ερευνητικές μελέτες υπό εξέταση απαντούν σε ερωτήματα, όπως τη συμμόρφωση με τη θεραπευτική αγωγή, τη σχέση της αγωνίας με την ικανότητα για μάθηση και το πιο κατάλληλο περιεχόμενο και μεθοδολογία για ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα. | el |
heal.publisher | Εθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδος | el |
heal.publisher | Hellenic National Graduate Nurses Association | en |
heal.journalName | Νοσηλευτική | el |
heal.journalName | Hellenic Journal of Nursing | en |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | false |
Αρχεία | Μέγεθος | Μορφότυπο | Προβολή |
---|---|---|---|
Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο. |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: