Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καπέλου, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-01-28T21:09:38Z
dc.date.available 2015-01-28T21:09:38Z
dc.date.issued 2015-01-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/4984
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://e-jst.teiath.gr/ en
dc.subject Kindergarten
dc.subject Νηπιαγωγείο
dc.subject Operators
dc.subject Multiplication
dc.subject Πολλαπλασιασμός
dc.subject Φορείς
dc.title Teaching the natural numbers as operators en
heal.type journalArticle
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Education
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.language en
heal.access free
heal.publicationDate 2009
heal.bibliographicCitation Kapelou, K. (2009). Teaching the natural numbers as operators. "e-Journal of Science & Technology". [Online] 4(3): 45-49. Available from: http://e-jst.teiath.gr/ en
heal.abstract Children can construct the concept of the natural number sufficiently, if they are engaged in activities concerning additive as well as multiplicative structures. Kindergarten children’s engagement with activities concerning the number as operator has a special research interest, as there is not a lot of work on it. In this workshop the activities discussed were part of a broader research program, which aims to the study of changes that occur to kindergarten’s children conception about natural number, when activities referring to the number as operator are proposed. en
heal.publisher Νερατζής, Ηλίας el
heal.publisher Σιανούδης, Ιωάννης el
heal.journalName e-Journal of Science & Technology en
heal.journalName e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες