dc.contributor.author | Καπέλου, Κατερίνα | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-30T19:23:34Z | |
dc.date.available | 2015-01-30T19:23:34Z | |
dc.date.issued | 2015-01-30 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/5183 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://e-jst.teiath.gr/ | en |
dc.subject | Learning difficulties | |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | |
dc.subject | Υποχρεωτική εκπαίδευση | |
dc.subject | Νηπιαγωγείο | |
dc.subject | Kindergarten | |
dc.subject | Επαναφοίτηση | |
dc.subject | Compulsory education | |
dc.title | Το σύγχρονο νηπιαγωγείο και η επαναφοίτηση | el |
heal.type | journalArticle | |
heal.secondaryTitle | λόγοι και αντίλογοι | el |
heal.classification | Medicine | |
heal.classification | Internal medicine | |
heal.classification | Ιατρική | |
heal.classification | Εσωτερική παθολογία | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classification | Education | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85067347 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ιατρική | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εσωτερική παθολογία | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.publicationDate | 2010 | |
heal.bibliographicCitation | Καπέλου, Κ. (2010). Το σύγχρονο νηπιαγωγείο και η επαναφοίτηση: λόγοι και αντίλογοι. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 5(3): 11-14. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/ | el |
heal.abstract | Το νηπιαγωγείο έχει ενταχθεί στην υποχρεωτική εκπαίδευση ουσιαστικά και τυπικά. Τα δημόσια νηπιαγωγεία δεν επαρκούν να καλύψουν τις ανάγκες της κάθε περιοχής και αυτό έχει σαν συνέπεια ή να εγγράφονται πολλά παιδιά σε κάθε τμήμα ή να εγγράφονται σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία. Τα παιδιά οφείλουν να φοιτούν υποχρεωτικά και ανελλιπώς στο νηπιαγωγείο και στη συνέχεια εγγράφονται στην επόμενη βαθμίδα στην Α΄ δημοτικού. Η πρώιμη ανίχνευση των αναπτυξιακών δυσκολιών των νηπίων έχει πολύ μεγάλη αξία και σημασία για το μέλλον των παιδιών, διότι δίνει την δυνατότητα στην εκπαιδευτική κοινότητα να οργανώσει – έγκαιρα - παρεμβατικά προγράμματα και δίνει τον χρόνο και την δυνατότητα για ψυχολογική στήριξη των γονέων των παιδιών. Επίσης σύμφωνα με σχετική νομοθεσία τα παιδιά που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες παρέχεται η δυνατότητα επαναφοίτησης, εφόσον οι γονείς τους το επιθυμούν. Ωστόσο για την αποτελεσματικότητα της επαναφοίτησης έχει προκύψει αρκετή συζήτηση και αντίλογος. | el |
heal.publisher | Νερατζής, Ηλίας | el |
heal.publisher | Σιανούδης, Ιωάννης | el |
heal.journalName | e-Journal of Science & Technology | en |
heal.journalName | e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας | el |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: