Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καπανταϊδάκης, Ιωάννης el
dc.date.accessioned 2015-01-30T21:41:46Z
dc.date.available 2015-01-30T21:41:46Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5200
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Accounting
dc.subject Λογιστική εκπαίδευση
dc.subject Δείκτης Στυλ μάθησης
dc.subject Accounting Education
dc.subject Index of learning Styles
dc.subject Learning conceptions
dc.subject Τύποι κατανόησης
dc.subject Λογιστική
dc.title Learning conceptions and student performance in accounting courses en
heal.type conferenceItem
heal.secondaryTitle the case of business students on tax accounting courses of TEI of Athens en
heal.generalDescription ISSN Σειράς Πρακτικών: 1791 – 8499 el
heal.generalDescription Proceedings Series: 1791 - 8499 en
heal.classification Education
heal.classification Economics
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Οικονομία
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040850
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Οικονομία
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85000411
heal.contributorName Φράγκος, Χρήστος Κ. (1949-) (επιμ.) el
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.publicationDate 2009-05
heal.bibliographicCitation Kapantaidakis, I. (2009). Learning conceptions and student performance in accounting courses: the case of business students on tax accounting courses of TEI of Athen. In Proceedings of the 2nd International Conference: Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic and Administrative Sciences. Athens, 25th to 27th May 2009. Athens: TEI of Athens. pp. 203-208. en
heal.abstract Previous researches in Greece have not investigated if there is any relation between learning conceptions and performance in accounting related courses. This paper examines the possible relation between Learning conceptions of individual students and performance in an advanced accounting related course. Research has been developed in a small homogenous group of students. Under this research students were asked to classify themselves in learning conception types. The classification was made under the learning conception types developed by Sharma (1996), Saljo (1979). The conceptions of learning of individual students were correlated with performance in the final examination of an accounting related course. en
heal.publisher Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας el
heal.publisher TEI of Athens en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 2nd International Conference: Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic and Administrative Sciences en
heal.conferenceName 2ο Διεθνές Συνέδριο: Ποσοτικά και Ποιοτικά Μεθοδολογικά Πρότυπα στις Οικονομικές και Διοικητικές Επιστήμες el
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες