Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λαλούμης, Δημήτριος Α. el
dc.contributor.author Λούπα, Χάιδω el
dc.date.accessioned 2015-01-31T16:05:32Z
dc.date.issued 2015-01-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5243
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V2.html el
dc.subject Emotion
dc.subject Tourism business
dc.subject Motivation
dc.subject Συναίσθημα
dc.subject Τουριστική επιχείρηση
dc.subject Labor
dc.subject Εργασία
dc.subject Υποκίνηση
dc.title Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων el
dc.title The meaning of emotions in tourism business management en
heal.type journalArticle
heal.classification Tourism
heal.classification Administration
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Διοίκηση και οργάνωση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002007910
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**- Διοίκηση και οργάνωση
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/19599-3
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2007-06
heal.bibliographicCitation Λαλούμης, Δ.Α. και Λούπα,Χ. (2007). Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων. Τουριστικά Θέματα. 2. p. 38-59. el
heal.abstract Περίληψη: Τα συναισθήματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη διοίκηση των επιχειρήσεων και ειδικότερα στων τουριστικών, όπου ο ρόλος του προσωπικού έχει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα των παραγομένων υπηρεσιών. Η διοίκηση οφείλει να γνωρίζει και να αναγνωρίζει την συναισθηματική κατάσταση των εργαζομένων, που στο σύνολό της δημιουργεί το εργασιακό κλίμα. Στις εργασιακές ομάδες τα συναισθήματα είναι περισσότερο έντονα και όταν υπάρχει ο κατάλληλος ηγέτης, η αποδοτικότητά τους είναι εντυπωσιακή. Το προσωπικό των υψηλότερων βαθμίδων των τουριστικών επιχειρήσεων, πρέπει απαραίτητα να χαρακτηρίζεται από αυτό που ο Goleman ορίζει σαν συναισθηματική νοημοσύνη σε συνδυασμό με τη θετικότητα. Πρέπει να είναι πλούσιο συναισθηματικά, να έχει τη δυνατότητα αυτοελέγχου, να αντιλαμβάνεται τα συναισθήματα των εργαζομένων και να έχει τη δύναμη να επεμβαίνει σε αυτά. el
heal.abstract Abstract: The emotions play a key role in business management, especially in tourism business. In tourism business the personnel is a factor with major importance in the service production process. The management is obliged to possess enough knowledge of each employees emotional state, which in total create the labour environment. In working teams the emotions are stronger and under proper leadership, they can demonstrate an impressive effectiveness. The managerial personnel of tourism business must “cultivate” some special skill. That skill is described by Goleman as emotional intelligence, combined with positive ness. They should be emotionally rich, self controlled, capable of comprehending their inferiors’ emotions and able to manipulate them. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ.pdf
    Μέγεθος: 571.7Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες