Περίληψη: O αθλητισμός είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κίνητρα για
τουρισμό και η βιομηχανία του αθλητικού τουρισμού είναι ένας διαρκώς
εξελισσόμενος τομέας που εστιάζει στα αθλητικά δρώμενα, γεγονότα και
εμπειρίες που προσφέρονται στους τουρίστες (Hawkins & Hudman,
1989). Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν μελετήσει αν εφαρμόζονται οι
αρχές της διοίκησης παραγωγής στο Χιονοδρομικό Κέντρο
Καρπενησίου (ΧΚΚ). Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την
πραγματοποίησή της ήταν ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και
προσωπική παρατήρηση. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι θα ήταν προς
όφελος του ΧΚΚ να επανακαθορίσει τη φιλοσοφία λειτουργίας του με
βάση τις αρχές διοίκησης παραγωγής.
Abstract: Sports is one of the most popular motives for tourism. Sport
tourism is a continually developing industry that focuses on sport
activities and experiences offered to tourists (Hawkins & Hudman,
1989). The purpose of this study is to examine whether production
management principles are applied in the Karpenisi Ski Centre (KSC).
The methodology used for this research was literature review and
personal observation. The results showed that KSC would benefit from
incorporating in its operations philosophy the principles of production
management