Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπέσκος, Μενέλαος el
dc.date.accessioned 2015-02-01T18:28:06Z
dc.date.available 2015-02-01T18:28:06Z
dc.date.issued 2015-02-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5351
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Crisis management
dc.subject Reputation
dc.subject Η αξία της καλής φήμης
dc.subject Η θεωρία των ενδιαφερομένων
dc.subject Η διαχείριση των κρίσεων
dc.subject Φήμη
dc.subject The worth of a good reputation
dc.subject Τhe stakeholders theory
dc.title Qualitative methodologies or measures taken from financial institutions regarding the management of their reputation en
heal.type conferenceItem
heal.generalDescription ISSN Σειράς Πρακτικών: 1791 – 8499 el
heal.generalDescription Proceedings Series: 1791 - 8499 en
heal.classification Social sciences
heal.classification Economics
heal.classification Κοινωνικές επιστήμες
heal.classification Οικονομία
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85124003
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040850
heal.classificationURI **N/A**-Κοινωνικές επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Οικονομία
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/12078-3
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2010013387
heal.contributorName Φράγκος, Χρήστος Κ. (1949-) (επιμ.) el
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.publicationDate 2009-05
heal.bibliographicCitation Beskos, M. (2009). Qualitative methodologies or measures taken from financial institutions regarding the management of their reputation. In Proceedings of the 2nd International Conference: Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic and Administrative sciences. Athens, 25th to 27th May 2009. Athens: TEI of Athens. pp. 30-36. en
heal.abstract Paper scope: a. The meaning of reputation b. The worth of reputation c. Qualitative methodologies regarding its management Method: a. References to relative literature on the subject. b. Description of the day by day practice of the institution of Millennium Bank in Greece, garnering information with the method of interviews to the upper level staff Results: a. Comprehension on basic elements and tools on the significance of corporate reputation b. Introduction on day by day practices for reputation management from a financial institution en
heal.publisher Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας el
heal.publisher TEI of Athens en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 2nd International Conference: Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic and Administrative Sciences en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες