Περίληψη:Στις μέρες μας ο ανταγωνισμός μεταξύ τουριστικών προορισμών παγκοσμίως
είναι αρκετά έντονος και γίνεται εντονότερος εξαιτίας και των αλλαγών που
παρατηρούνται σε όλες τις εκφάνσεις του τουρισμού (π.χ. τη ραγδαία ανάπτυξη
της τεχνολογίας αναφορικά με την επικοινωνία, τη διείσδυση νεοαναδυόμενων
προορισμών στον παγκόσμιο χάρτη κλπ.). Είναι περιττό να αναφέρουμε, ότι
τόσο οι καθιερωμένοι τουριστικοί προορισμοί, όσο και οι νεοαναδυόμενοι
αντιμετωπίζουν προβλήματα που δυσχεραίνουν τόσο τη λειτουργία των
τουριστικών επιχειρήσεων όσο και των τουριστών που επιλέγουν τους
συγκεκριμένους προορισμούς είτε για διακοπές ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
Αυτό ισχύει και στην περίπτωση της Κέρκυρας, που αντιμετωπίζει προβλήματα
που σχετίζονται με την τουριστική ζήτηση και προσφορά. Στη συγκεκριμένη
εργασία, παρουσιάζονται τα ευρήματα πρωτογενούς έρευνας που
πραγματοποιήθηκε αναφορικά με την τουριστική ζήτηση και προσφορά στην
Κέρκυρα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε υπό το πρίσμα του marketing, σε μια
προσπάθεια να αποδώσει αποτελέσματα που θα βοηθήσουν τους τοπικούς
φορείς στη λήψη αποφάσεων.
Abstract:Nowadays competition is fierce among destinations around the globe and it is
getting more intense due to changes that have occurred in all aspects of tourism
(e.g. the rapid developments in Information Communication Technology, the
penetration of new destinations in the global marketplace etc.). It is pertinent to
say that destinations, either developed or new established, face problems that
cause several disturbances at tourism enterprises that operate in these markets
and at tourists that choose a destination either for leisure or for other purposes.
This is the case for the island of Corfu too, that faces problems in the tourism
demand and supply. In this report, we present the findings of a research as far
as tourism demand and supply. The research was done from the marketing
perspective, in an attempt to provide viable conclusions that will assist decision
making by local stakeholders.