Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Συμεωνίδου, Σουλτάνα E. el
dc.date.accessioned 2015-02-02T12:34:20Z
dc.date.issued 2015-02-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5478
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V6.html el
dc.subject Alternative tourist businesses
dc.subject Ecotourism
dc.subject Marketing
dc.subject Sustainable development
dc.subject Εναλλακτικές τουριστικές επιχειρήσεις
dc.subject Οικοτουρισμός
dc.subject Μάρκετινγκ
dc.subject Βιώσιμη ανάπτυξη.
dc.title Το marketing των εναλλακτικών τουριστικών επιχειρήσεων el
dc.title The marketing of alternative tourism businesses en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle η περιπτωσιολογική μελέτη του νόμου Δράμας el
heal.secondaryTitle the case of Drama district en
heal.classification Geography
heal.classification Tourism
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/18636-0
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2008-09
heal.bibliographicCitation Συμεωνίδου, Σ.Ε. (2008). Το marketing των εναλλακτικών τουριστικών επιχειρήσεων: Η περιπτωσιολογική μελέτη του νόμου Δράμας. Τουριστικά Θέματα. 6. p.107-120. el
heal.abstract Περίληψη:Ο ακριτικός νομός της Δράμας μπορεί να χαρακτηριστεί επάξια ως το ‘εναλλακτικό τουριστικό στολίδι’ της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Οι αξεπέραστες και ασύγκριτες φυσικές ομορφιές του Δραμινού τοπίου, τον καταστούν ως έναν απόλυτα εναλλακτικό τουριστικό προορισμό. Οι εναλλακτικές τουριστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον νομό (αγροτουριστικές, οικοτουριστικές), σεβόμενες την αρχή της αειφόρου ανάπτυξης, έχουν καταφέρει να θεωρούνται βιώσιμες. Γύρω από την βασική ιδέα ενός ποιοτικού οικοτουρισμού, ο νομός Δράμας εντάσσει στα τουριστικά επιτεύγματα της μια σειρά από δραστηριότητες εστίασης, ψυχαγωγίας, κατασκευής εθιμικών αντικειμένων και ειδών λαϊκής τέχνης, προστασίας χώρων ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς και σχηματισμού αγροτουριστικών συνεταιρισμών. Ο Ν. Δράμας, προσπαθεί να βρει τους κατάλληλους τρόπους προώθησης του τουριστικού προϊόντος της τμηματοποιώντας την αγορά στην οποία απευθύνεται, στοχεύοντας τόσο στην προσέλευση τουριστών καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, όσο και στην ποιοτικότερη παροχή τουριστικών υπηρεσιών. Το marketing ως σύνολο ενεργειών που αποσκοπεί στην προβολή και προώθηση ενός προορισμού, αποτελεί βασική προτεραιότητα για τους τοπικούς φορείς και τους Δραμινούς επιχειρηματίες εμπλεκόμενους με τον τουρισμό. Η παρούσα μελέτη έδειξε ότι οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού κάθε άλλο παρά παράταιρες είναι με το γενικότερο πλαίσιο εφαρμογής του marketing. Το σχέδιο marketing που ακολουθείται είναι ειδικευμένο για εναλλακτικό τουρισμό. Η μελέτη αυτή αποδεικνύει επίσης ότι η πολιτική της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης που ακολουθείται αποτελεί το κλειδί για την ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, συμβάλλοντας ολοένα και περισσότερο στην τοπική τουριστική ανάπτυξη. el
heal.abstract Abstract: The District of Drama, positioned in the north-east end of Macedonia, Greece, is worthy of its usual characterization as “the jewel of alternative tourism” in the Region of East Macedonia and Thrace. The admirable and incomparable natural beauties of the Dramas landscape, sets Drama as an absolute alternative tourist destination, capable of offering any kind of tourist services even for the most exacting tourist. The alternative tourism businesses that operate in the district (agricultural tourism, ecotourism), respecting the principal of sustainable development, have succeeded to be sustainable. Around the basic idea of a quality ecotourism, the destination includes in its tourist successes a series of activities such as restaurants, entertainment, local products and crafts, protection of areas of particular natural beauty and formation of agro-tourism partnerships. The destination is trying to find suitable ways of marketing its product by diverting of its target group and aiming not only at incoming tourists all-year-round but also in quality services. The main priority of the local authorities and business is the marketing as a set of actions that aim at protecting and promoting of a destination. This study has shown that alternative tourism businesses are consistent with the general framework of marketing application. The implemented marketing plan is specific to this objective. Moreover, the present study indicates that sustainable development policy that has been adopted is the key for the development of alternative tourism forms, contributing gradually to the local tourism development. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά Θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ...
    Μέγεθος: 1.719Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες