Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Al Azri, Hamed en
dc.contributor.author Cai, Liping en
dc.date.accessioned 2015-02-02T19:28:22Z
dc.date.issued 2015-02-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5520
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V8.html el
dc.subject SMEs
dc.subject Strategic marketing
dc.subject Στρατηγικό μάρκετινγκ
dc.subject Entrepreneurship
dc.subject Tourism
dc.subject Τουρισμός
dc.subject Επιχειρηματικότητα
dc.title Uniqueness of tourism smes en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle strategic marketing framework propositions en
heal.classification Tourism
heal.classification Entrepreneurship
heal.classification Τουρισμός
heal.classification Επιχειρηματικότητα
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/20578
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.classificationURI **N/A**- Επιχειρηματικότητα
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2009-03
heal.bibliographicCitation Al Azri, H. & Cai, L. (2009) Uniqueness of tourism smes: strategic marketing framework propositions. "Tourism Issues". 8. p. 60-69. en
heal.abstract Abstract:The study of SMEs in general and of those operating in the Tourism industry particularly is relatively recent. A comprehensive and strong strategic marketing model for SMEs in general is yet to be developed. The purpose of this paper is to offer conceptual propositions that would help in realizing a conceptual framework of studying strategic marketing for SMEs in the Tourism industry. This framework would work as a basis for developing a conceptual model of strategic marketing for Tourism SMEs. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: UNIQUENESS OF TOURISM SMES.pdf
    Μέγεθος: 1.547Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες