Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αλεξανδροπούλου, Μαριάνθη el
dc.date.accessioned 2015-02-06T12:36:53Z
dc.date.issued 2015-02-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5746
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.hjn.gr en
dc.subject Αξιολόγηση
dc.subject Αποτελεσματικότητα
dc.subject Σχολικά προγράμματα αγωγής υγείας
dc.subject Evaluation
dc.subject Effectiveness
dc.subject School health education programs
dc.title Αξιολόγηση προγραμμάτων προαγωγής υγείας el
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle η περίπτωση του σχολείου ως φορέα προαγωγής υγείας el
heal.generalDescription Είναι ανασκόπηση el
heal.classification Medicine
heal.classification Education
heal.classification Ιατρική
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Ιατρική
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.identifier.secondary ISSN 1105-6843
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας.Τμήμα Νοσηλευτικής el
heal.publicationDate 2013
heal.bibliographicCitation Αλεξανδροπούλου, Μ. (2013). Αξιολόγηση προγραμμάτων προαγωγής υγείας: η περίπτωση του σχολείου ως φορέα προαγωγής υγείας. Νοσηλευτική. 52(1). el
heal.abstract Η συνεισφορά του σχολείου ως φορέα προαγωγής υγείας στο επίπεδο υγείας του πληθυσμού είναι ένα θέμα που απασχολεί τη βιβλιογραφία και γενικά χρειάζεται να διερευνηθεί και να αποτιμηθεί. Σκοπός: Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας προγραμμάτων προαγωγής υγείας στο σχολείο. Υλικό και μέθοδος: Η αναζήτηση της βιβλιογραφίας πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις βάσεις Pubmed, SciVerse Scopus (Εκδοτικός Οίκος Elsevier), και μέσω της μηχανής αναζήτησης Google Scholar στην ελληνική και αγγλική γλώσσα και για τα έτη 1990-2011. Δευτερογενής αναζήτηση έγινε από τις βιβλιογραφικές αναφορές των άρθρων που βρέθηκαν στην πρώτη φάση της αναζήτησης. Λέξεις-Κλειδιά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν: evaluation, effectiveness, school health promotion program, school health education program. Αποτελέσματα: Προσπελάστηκαν 27 μελέτες (19 πειραματικές, επτά περιγραφικές, και μια ποιοτική). Είκοσι-έξι μελέτες αφορούσαν σε πρόγραμμα αγωγής υγείας, 16 σε πρόγραμμα πρόληψης, 8 σε προστασία της υγείας και 7 σε περιβαλλοντικό έλεγχο. Έξι μελέτες περιελάμβαναν όλες τις έννοιες της προαγωγής υγείας. Είκοσι μελέτες χρησιμοποίησαν διαγνωστική αξιολόγηση, επτά διαμορφωτική και όλες τελική αξιολόγηση. Πέντε χρησιμοποίησαν και τις τρεις μορφές αξιολόγησης. Χρησιμοποιήθηκε κυρίως η αυτοαξιολόγηση, με ποσοτικά μέσα (π.χ. βαθμός) μέσω ερωτηματολογίων και λιγότερο συχνά η ετεροαξιολόγηση με χρήση άλλων τεχνικών (π.χ .συνέντευξη, ημερολόγια κ.λπ.). Συμπεράσματα: Η παρούσα ανασκόπηση παρέχει ερευνητικά δεδομένα που δίνουν ενδείξεις ότι οι δραστηριότητες προαγωγής υγείας στο σχολείο έχουν αποτέλεσμα και ως εκ τούτου το σχολείο μπορεί να αποτελέσει φορέα προαγωγής υγείας. el
heal.publisher Κυρίτση – Κουκουλάρη Ελένη el
heal.journalName Νοσηλευτική el
heal.journalName Hellenic journal of nursing en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες